سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۲۲:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۱۴ ساعت ۲۱:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

عزمی دیگر برای خدمت در دیدار استاندار با سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، راهکار توسعه ورزش با رویکرد مبتنی بر ارتقای زیرساخت‌ها/ لزوم تعامل دو دستگاه در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه جوانان/ اولویت دولت سیزدهم، تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی است

 استاندار کردستان با تأکید بر اینکه سیاست حاکم بر کشور در حوزه مدیریتی، اعتماد به جوانان است، گفت:  کردستان نیز در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخوردار است لذا می‌طلبد با همراهی مسئولان مربوطه با توسعه زیرساخت‌ها از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت ورزش استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه جاری “اسماعیل زارعی کوشا” استاندار کردستان به همراه آمنه غلام‌ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی سرپرست این وزارتخانه دیدار و گفتگو کردند. استاندار کردستان در این نشست با تاکید بر حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان و پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی،  بررسی و احصای قوانین بالادستی در حوزه ورزش و جوانان و اقدام لازم جهت اصلاح آنها در صورت نیاز، توسعه دو حوزه ورزش و جوانان را ضروری برشمرد و خواستار تصویب این مهم شد‌.

زارعی کوشا در ادامه،  اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری از پروژه سالن سقف بلند و پیست اسکیت حسن آباد را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد و اظهار داشت: تعمیر و تجهیز خانه جوان شهرستان سنندج که در بلوار شبلی قرار دارد در کمترین زمان ممکن انجام شود. وی با اشاره به اهمیت تعامل دو دستگاه در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه جوانان، جذب کمک‌های مالی بخش خصوصی از جمله صنایع و معادن استان جهت حمایت از تیم های ورزشی را الزامی اعلام کرد. استاندار کردستان  تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم نام برد و تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت احداث، تکمیل و بهره برداری از اماکن ورزشی در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق نیز در جلسه مذکور تصویب شد. زارعی کوشا گفت: توسعه ورزش همگانی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرهای مختلف استان از جمله مسائل مهمی است که همواره در دستورکار قرار دارد. وی با تأکید بر اینکه سیاست حاکم بر کشور در حوزه مدیریتی، اعتماد به جوانان است، گفت: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های ورزشی خوبی در استان فراهم شده و در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخوردار است،لذا می‌طلبد با همراهی مسئولان مربوطه با توسعه زیرساخت‌ها از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت ورزش در این منطقه استفاده کنیم. در این دیدار که با  هدف بررسی دو حوزه ورزش و جوانان و پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی صورت گرفت، گزارش جامعی از وضعیت و شرایط حوزه ورزش و جوانان استان به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه ‌شد و با ارزیابی مسائل و مشکلات موجود، مباحث و مطالبات مهم و کاربردی نیز مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. گفتنی است؛ در این نشست عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قمری مدیرکل استان‌ها، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی، ملارمضانی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.