شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۳۸:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۷ ساعت ۱۴:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

قدردانی امام جمعه سروآباد از دولت سیزدهم و عملکرد مثبت استاندار

امام جمعه سروآباد در خطبه‌های نماز جمعه از اقدامات و عملکرد مثبت استاندار کردستان قدردانی کرد و گفت: زارعی کوشا کردستان را آباد کرد، بدون ریا و تکبر، خاضعانه در جمع مردم حضور می‌یابد و به یکایک وعده‌ها جامه عمل می‌پوشاند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، ” ماموستا سید عبدالقادر حسینی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز سروآباد به برکت دولتمردان دولت سیزدهم و با تلاش های مضاعف استاندار مردمی، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

وی در ادامه افزود: پروژه‌هایی که بالغ بر ۱۵سال است به حالت تعلیق در آمده بودند امروز شاهد افتتاح آنها هستیم که همه نشان از پیگیری استاندار و عنایت ویژه دولت به این استان است.

امام جمعه سروآباد با اشاره به اینکه  دولت سیزدهم ثابت کرد که کنار مردم است، با اظهار خرسندی گفت: هزاران بار درود بر استاندار دلسوز کردستان و فرماندار سروآباد، همه ما قدردانیم چراکه برخورد مسئولین دولت های قبلی را دیدیم.

ماموستا حسینی با بیان اینکه، پروژه سایت اداری،جاده کامیاران سروآباد و تکمیل و تحقق دیگر طرح‌های نیمه تمام استان، نشان از عزم بلند دولت سیزدهم است تاکید کرد: مردم صادقانه خدمت می خواهند که دولت سیزدهم در این راستا مطلوب عمل کرده و با عملکرد خود ثابت کرد در سروآباد چگونه پای کار آماده است.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد:  امروز مردم در کنار دولت است و دولت در خدمت مردم، ازخداوند یکتا، موفقیت های روز افزون دولت سیزدهم، استاندار کوشا و فرماندار عزیز و دیگر مسئولین خدوم را خواستاریم.