یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۵۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۳۰ ساعت ۰۹:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

نشست استاندار کردستان با کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان؛

زارعی‌کوشا، عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور را کسب کرد/ کسب عنوان برتر کشوری استانداری کردستان در شاخص‌های ارزیابی عملکرد

استانداری کردستان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ توسط وزارت کشور حائز رتبه برتر در میان استانداری های کشور شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذرماه، استاندار کردستان با مسوولان و کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) دیدار کرد و در این مراسم عملکرد استانداری در سال ۱۴۰۱ نیز تشریح شد.

“اسماعیل زارعی کوشا”موفقیت استانداری کردستان در کسب رتبه اول و کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، توسط مدیران و کارکنان مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه را، تبریک گفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات اثرگذار تلاشگران مجموعه استانداری، فرماندری‌ها و بخشداری‌ها اظهار کرد: عمر گران بهاترین دارایی انسان است که خدا به بشر بخشیده و با هیچ معیاری نمی‌توان آن را ارزش گذاری کرد، پس فرصت‌های طلایی زندگی‌مان را قدر بدانیم.

استاندار کردستان افزود: اگر بخواهیم این عمری را که پشت میزهای خدمت می‌گذارانیم با حقوق و مزایا بسنجیم واقعا هیچ نسبتی ندارد چرا که ارزش عمر بسیار بالاتر از این چیزهاست ، و آنچه که می‌تواند مابه ازای عمر انسان باشد  تنها کسب رضایت الهی است.

زارعی کوشا با بیان اینکه هدف ما اول شدن در شاخص‌های وزارت کشور نیست تاکید کرد: البته نظام ارزیابی یک شاخص مهم و حفظ و ارتقای جایگاه برتر در خدمت رسانی حائز اهمیت است اما هدف ما انجام تکلیف، کسب رضایت مردم و اول شدن در پیشگاه خداوند متعال است، اگر ما در ارزیابی‌ها چه در نظام اداری و در بین مردم جایگاهی به دست آورده‌ایم مهم این است که این جایگاه را حفظ کنیم و ارتقا دهیم و با قوت بیشتر حرکت کنیم تا این جایگاه تداوم یابد.

وی با یادآوری کسب عناوین برتر استانداری کردستان در زمینه‌های ارتباطات و ارزیابی عملکرد، تصریح کرد: عناوینی که در حوزه‌های مختلف در سطح کشور بدست آمده جای تقدیر دارد و این حاصل کار جمعی است‌‌‌.

استاندار کردستان اضافه کرد: در همه حوزه‌ها کارهای خوبی با توجه به ضعف‌ها و نقص ها صورت گرفته است، اگر نیت و تلاش آمیخته با صبر و امید به لطف الهی در جهت درستی باشد، خداوند مسیر را هموار می‌کند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه راه‌های طولانی طی نشده ای تا رسیدن به نقطه مطلوب داریم، ادامه داد: مردم کردستان جزو قدرشناس‌ترین مردم ایران هستند و کمترین خدمت را با بیشترین بازخورد پاسخ می‌دهند لذا به جایگاهی باید برسیم که شایسته مردم کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بعد از گذشت ۵۰ روز از سفر رییس جمهور به استان، همچنان در جلسات ملی و کشوری، با شکوه و عظمت از بزرگی مردم کردستان یاد می‌کنند که برای ما بسیار ارزشمند است، بنابراین  تلاش خود را مستمر ادامه دهیم تا به جایگاه مطلوب برسیم.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی استانداری تحلیلی از ارزیابی عملکرد استان ارائه کرد و گفت: سال گذشته با مستند سازی اقدامات و فعالیت های استانداری و ارائه آن به وزارت کشور درنهایت ، جایگاه کردستان از رتبه ۲۹ در ارزیابی عملکرد سالهای قبل به به رتبه اول ارتقا یافت.

وی افزود: پس از ارائه‌ی نتایج ارزیابی عملکرد ، برخی استان‌ها اعتراض کرده بودند که بنا به دستور وزیر کشور دوباره بازبینی شد و باز هم کردستان این رتبه را کسب کرد.

بهمنی افزود: کردستان اولین استانی است که میز خدمت الکترونیکی را برپا کرده‌ و اولین استانی است که رضایتمندی از کارکنان الکترونیکی شده است .

بهمنی پیرامون ارزیابی نهاد ریاست جمهوری هم اینگونه گزارش داد که: استاندار کردستان برای اولین بار با ارزیابی‌های مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری ، عنوان مردمی‌ترین استاندار را کسب کرد و این افتخاری برای کردستان به شمار می‌آید.

بیش از ۱۱۰۰ دیدار چهره به چهره استاندار کردستان با مردم، تحقق وعده‌ها و دستورات استاندار در کمتر از ۱۵ روز، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور در نمازهای جمعه و ارتباطات نزدیک با مردم از دلایل و مولفه‌های کسب عنوان مردمی‌ترین استاندار است و کسب این عناوین موجب افزایش اعتماد مسوولان کشوری به فرزندان کردستان  شده است.