یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۷:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲ ساعت ۱۳:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

بررسی مشکلات شهرستان سقز با حضور استاندار:

اجرای طرح هادی در دو سال معادل ۳۵ سال / تسریع در تکمیل پروژه هتل ورزش سقز، اولویت دولت سیزدهم

استاندار کردستان، با بیان اینکه دو سال گذشته، معادل ۳۵ سال طرح هادی در روستاهای سقز اجرا شده است گفت: مسئولان با رفع محدودیت‌ها، مشکلات کمبود اعتبار جهت اجرای این طرح را برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”اسماعیل زارعی‌کوشا” صبح امروز شنبه دوم دی ماه، در جلسه بررسی مشکلات سقز که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، پیرامون وضعیت این شهرستان اظهار کرد: مشکل کمبود اعتبار اجرای طرح هادی با هماهنگی مسئولان مربوطه و سایر شهرستان‌ها بررسی و مرتفع شود.

وی با ذکر اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان سقز انجام شده است، افزود: در زمینه توسعه راه روستایی و اجرای طرح هادی، کارهای به سرانجام رسیده در این شهرستان، بسیار نمایان است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه طی
  دو سال گذشته، معادل ۳۵ سال طرح هادی در روستاهای استان اجرا شده است، تاکید کرد: اجرای این طرح با جدیت پیگیری شود.

زارعی کوشا با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: بعد از گذشت دوماه از سفر به دلیل استقبال گسترده مردمی و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان نیمه‌تمام از جمله فرودگاه سقز، هنوز شیرینی سفر، نقل محافل جلسات مختلف در تهران است.

وی خواستار تلاش و همکاری مدیران برای رفع مشکلات شهرستان سقز شد و ادامه داد : امیدواریم توجه ویژه دولت به استان را به عنوان فرصتی طلایی قلمداد کنیم و کارهای بر زمین مانده را به اتمام برسانیم.

استاندار کردستان تاکید کرد: توجه به پروژه‌های کلان که بهره عمومی بیشتری از آنها برده می شود، از اولویت های استان است و تعدادی از این پروژه ها را باید برای افتتاح در سال آینده آماده کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون، تکمیل پروژه هتل ورزش سقز، اجرای
طرح هادی ۱۴ روستا، راه اندازی گمرک و
ساختمان دانشکده مامایی، اتاق عمل و پرستاری در شهرستان سقز، انجام آسفالت بالادست سد چراغ ویس و ۱۲ کیلومتر آسفالت توسط آب منطقه‌ای تا پایان سال مالی، صدور سند اراضی و  رفع تداخلات ۶۳ درصد از اراضی کشاورزی استان ، آمادگی واگذاری ۷۷ هکتار اراضی در چاغرلو به سرمایه‌گذاران، انجام  ۱۰کیلومتر آسفالت راه روستایی کردستان در دولت گذشته، مواردی مصوب، اعلام و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.