پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۰:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ساعت ۱۹:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی باشد

استاندار کردستان گفت: برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گیرد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در نشست تخصصیB2B بین واحدهای صنعتی و فناوران که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه در ده سال اینده فناوری‌های نوین با سرعت و عمق حیرت آوری تحول می یابند، اضافه کرد: تحولات جهانی به ویژه در عرصه تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است لذا اگر تلاشی برای قرار گرفتن در این مسیر نکنیم در آینده اثری از اقدامات و سرمایه گذاری هایی که امروز انجام داده ایم، نخواهد ماند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تامین زمین و ایجاد شهرک های صنعتی تنها رسالت شرکت شهرک های صنعتی نیست،تاکید کرد: لازم است ۸۰ درصد انرژی و وقت مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان به برگزاری رویدادهای فناورانه اختصاص پیدا کند.

زارعی کوشا ادامه داد: این شرکت با برگزاری استارتاپ و رویداد Reverse Pitch (چالش معکوس) و نشست های B2B در راستای شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی استان نشان داده که در حال حرکت به سمت و سوی شیوه‌‌های نوین دستیابی به توسعه است.

وی ادامه داد: از آنجا که تولید متاثر از تغییر و تحولات عرصه تکنولوژی است لذا دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی و شناخت بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار کردستان یادآور شد: شهرستانی هم چون بیجار از این ظرفیت برخوردار است که پرچمدار شرکت های دانش بنیان در استان باشد.

رویداد Reverse Pitch (چالش معکوس) به همت شرکت شهرک های صنعتی استان در راستای رفع نیازهای فناورانه صنایع قطعه سازی خودرو شهرستان بیجار از شامگاه چهارشنبه با برگزاری نشست B2B بین واحدهای صنعتی و فناوران آغاز شد و فردا پنجشنبه دیگر برنامه های مربوط به این رویداد اجرا می شود.