شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۲:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۵:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

  بهره برداری از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در سنندج/ جایگاه اختصاصی سوخت دومنظوره افتتاح شد

استاندار کردستان گفت: همچون کل ایام سال همزمان با دهه فجر امروز ۲۹۷ میلیارد تومان پروژه افتتاح و در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه با اعتبار دولتی در این ایام در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، جایگاه اختصاصی سوخت دومنظوره به نام محمدی در سنندج با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع با ۶۰ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی برای ۱۶ نفر، افتتاح شد.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح این جایگاه سوختی با  تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث، از سرمایه‌گذار این پروژه و کسانی که در حوزه حمل و نقل سوخت در استان و خصوصا شهر سنندج فعال هستند، قدردانی کرد و اظهار داشت: هر خدمتی در این استان از زوایای مختلف ارزشمند و قابل تحسین است.

وی اظهار کرد: این مجموعه بستری برای خدمت‌رسانی در حوزه سوخت به شهروندان و مسافران است و از منظر دیگر زمینه اشتغال چندین نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این باب مرکز سوخت دسترسی را برای مردم، مسافرین و گردشگران به خدمات آسان می‌کند، گفت: در دو و نیم سالی که از دولت سیزدهم می‌گذرد پروژه‌های خاصی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه همواره همچون کل ایام سال، همزمان با دهه فجر امروز  ۲۹۷ میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود، افزود: در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه‌هایی که با اعتبار دولتی جدا از پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، در این ایام در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.