شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۳:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

هر سه روز افتتاح یک پروژه آموزشی در کردستان/ دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش در سنندج به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان، دبیرستان دخترانه ۱۸ کلاسه سروش در محله شیخان سنندج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در
در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان، دبیرستان دخترانه ۱۸ کلاسه سروش شامل دو دبیرستان ۱۲ کلاسه امام خمینی(ره) و هنرستان ۸ کلاسه ارمغان هنر با ظرفیت ۱۶۸ دانش آموز، در محله شیخان سنندج به بهره‌برداری رسید.

در مجموع ۵۵۰ نفر دانش آموز، معلم و کادر آموزشی و فرهنگی در این مدرسه و هنرستان آموزشی ۱۸ کلاسه به تعلیم و تربیت مشغول هستند‌.

استاندار کردستان در آیین افتتاح این مکان آموزشی، توانمندی و استعداد دختران دانش آموز در این مدرسه، مسئولان و مدیران پرتلاش و پای کاری که در احداث این مجموعه آموزشی مشارکت داشتند، را ارج نهاد.

زارعی کوشا با بیان اینکه به یمن نگاه ویژه دولت به کردستان، در دو سال و نیم گذشته این استان روی ریل توسعه قرارگرفته است، اظهار کرد:  امیدواریم به آن شاخص ایده‌آل پیشرفت و توسعه‌ای که لایق شان و جایگاه مردم عزیز این استان است، برسیم.

وی تصریح کرد: کردستان جزو استان‌هایی است که دولتمردان به شدت علاقمند به ارتقای شاخص‌های آن هستند و به فضل الهی این حرکتی که در امر مدرسه سازی شروع شده، مصداق این ادعا است.

طبق اظهارات استاندار کردستان، از ۱۰ ماه گذشته تا کنون بیش از ۱۲۰ پروژه در استان در حوزه آموزشی، ورزشی و دانش آموزی به برکت نگاه ویژه دولت به کردستان به بهره‌برداری رسیده است.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد که کردستان روی ریل توسعه قرارگرفته و تا رسیدن به نقطه ایده‌آل همچنان پیش‌می‌رود.

وی به تعامل مطلوب و انسجام و برادری مجموعه دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظارتی، خیرین، تشکل‌های مردم نهاد با پشتوانه مردمی  گریزی زد و گفت:  شهرستان سنندج از حیث مدیریتی شهرستانی، مثال زدنی است چراکه در کمال توانمندی، درایت تعامل با وجود مشکلات و چالش‌های زیاد در حوزه عمرانی فرهنگی و اقتصادی اتفاقات زیادی افتاده و دستاوردهای زیادی حاصل شده که به گفتمان تبدیل شده است.