پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۴۱:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ساعت ۱۴:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

بازدید استاندار کردستان از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران؛

ایجاد اشتغال و توسعه‌ی گردشگری پایدار با استفاده از ظرفیت‌های متعدد گردشگری طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس و ورزشی در استان/ غرفه دیدنی استان کردستان در سالن ٨ و ٩ نمایشگاه دایر شده است

«زارعی کوشا» در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران گفت: کردستان دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه‌های مختلف گردشگری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه جاری با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران گفت: کردستان با معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری به عنوان گلی سرسبد در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان انجام شد، اظهار کرد: این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری استان در بخش‌های مختلف را به درستی و با کیفیت مناسب معرفی نموده است.
زارعی‌کوشا اظهار داشت که استان فرهنگی کردستان دارای ظرفیت‌های گردشگری کم‌نظیری در کل کشور است.
استاندار کردستان گردشگری استان را دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گوناگون دانست و ابراز داشت: یکی از محورهای اصلی توسعه استان بخش گردشگری بوده و در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی این صنعت را در راستای توسعه استان به‌ کار بگیریم و در راستای تحقق توسعه پایدار استان گام برداریم.

گفتنی است که غرفه استان کردستان در سالن ٨ و ٩ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.