دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۴۶:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۶:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار:

بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری در کردستان با دعوت از ۲۰ کشور دنیا/برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری به میزبانی کردستان در اردیبهشت ۱۴۰۳

علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ کشور به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، نوری عصر چهارشنبه در سومین جلسه اقتصاد دانش‌بنیان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تولید ثروت بدون توجه به اقتصاد دانش‌بنیان محکوم به شکست است بنابراین ایجاد زیرساخت ارتباطی با رویکرد فناوری اولویت اصلی است.
وی بر لزوم آموزش دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: باید آموزش دانش‌بنیان در بخش صنعت کردستان کاربردی شود.
وی تامین زمین را بزرگترین مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و بیان کرد: نیاز است زمین‌های چند هکتاری مدنظر از سوی راه و شهرسازی به پارک علم و فناوری اختصاص یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در کردستان برگزار می‌شود که از کشورهای مختلف در این همایش حضور می‌یابند و پارک علم و فناوری نیز باید بخشی از این همایش را در اختیار بگیرند.
وی همچنین در خصوص تولید محصولات شاخص شرکت‌های دانش‌بنیان اضافه کرد: محصولات باید به تفکیک معرفی شوند و از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود.