پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۲:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۲:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در آیین گرامیداشت روز «پاسدار»؛

قدردانی استاندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ امنیت از ارکان اصلی توسعه یافتگی است/کردستان دیار مجاهدت‌های خاموش، تبلور روایت استقامت است

استاندار کردستان از آحاد مردم همیشه در صحنه، فهیم، بصیر و انقلابی استان که همچون گذشته با شور و شعور وصف ناپذیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت داشتند، قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در مراسم گرامیداشت روزپاسدار که در محل سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار شد، میلاد فرخنده حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و همه کسانی که افتخار پاسداری و جانبازی را دارند را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای پاسدار را گرامیداشت.

وی ضمن تبریک به مناسبت  فرارسیدن سالروز تشکیل مجموع حفاظت سپاه پر افتخار و موثر در حفظ آرامش و امنیت کشور گفت: امنیت یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و ما امروز سربلندی، آسایش و امنیت کشور را مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به‌ویژه پاسداران و جانبازان جان بر کف هستیم.

استاندار کردستان در ادامه
از حماسه آفرینی مردم ایران بویژه  استان کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همچون گذشته با شور و شعف وصف ناپذیر خود، موجب یاس و نامیدی دشمنان نظام شد،  قدر دانی کرد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: به فضل الهی استان کردستان در آستانه تحولات خوبی از حیث اقتصادی، عمرانی و زیر ساختی قرار گرفته است و آن توجه ویژه‌ای که مطالبه و مورد تاکید مقام معظم رهبری در سفر مبارک و پر برکت خود به استان در سال ۸۸ بود، امروز در دولت انقلابی محقق شد‌.

وی تاکید کرد: اکنون افتخار بزرگ ما و همه کسانی که در بدنه این دولت خدمت می‌کنیم این است که رییس جمهور کشور خود را سرباز و خدمتگزار مردم می‌داند و قطعا هیچ مقامی بالاتر از خدمت به مردم نیست لذا ما باید از این اخلاقمداری الگو و درس بگیریم و در جبهه خدمت به آن عمل کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد:
امروز در این دولت که موید به تاییدات کم نظیر مقام معظم رهبری است همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و خود را مدیون خون شهدا می‌دانند اطمینان خاطر دارند که رئیس جمهوری  در میدان سکاندار است که حاضر نیست ذائقه جامعه را برای دفاع از خود تلخ کند.

زارعی کوشا با بیان اینکه امروز  دولت مردمی و رییس جمهوری که در کمال اخلاقمداری خدمت می‌کند با استقرار این نگرش دستاورد بزرگی برای ملت است، افزود: این مهم  فرصت‌هایی برای ما ایجاد کرده و امروز باید باهمه تلاش از این مزیت استفاده کنیم تا استان را به جایگاهی که مناسب شان مردم عزیز و لایق است، برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هر اتفاق مثبتی در بستر امنیت محقق می‌شود، یادآور شد:  تمام تمرکز دشمن و اولویت اول آنان ضربه رساندن به جمهوری اسلامی است
و قطعا این معجزه انقلاب است که در  میانه این فضای پر از تهدید، کشوری این چنین امن و دارای اقتدار اداره می‌شود.

زارعی کوشا یادآور شد: استان کردستان همواره مورد طمع دشمنان و ضد انقلاب بوده اما امروز در شاخص‌های امنیتی جزو امن‌ترین استان‌هاست که نتیجه حافظان، پاسداران نظامی و انتظامی و امنیتی و همه دلسوزان نظام است و همان مجاهدت‌های خاموش به تعبیر مقام معظم رهبری است.