دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۸:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت ۱۵:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

استمرار سفرهای شهرستانی دولتمردان برای رفع مشکلات کردستان؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی هلیز آباد مریوان/ بهره‌برداری از دکل مخابراتی BTS در روستای شاهی‌در/تلاش همه‌جانبه استاندار برای رفع محرومیت از چهره روستاها

با حضور استاندار کردستان زمین چمن مصنوعی در روستای هلیزآباد و دکل مخابراتی BTS در روستای شاهی‌ در بخش کوماسی مریوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز سه‌شنبه یکم اسفند ماه در روند سلسله سفرهای شهرستانی استاندار و مسئولین زمین چمن مصنوعی در روستای هلیزآباد بخش کوماسی مریوان افتتاح شد.

احداث این زمین چمن مصنوعی در روستای هلیزآباد امسال شروع شد و امروز با همت مدیران و مسئولین دولت سیزدهم در مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این طرح ورزشی، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و اعتبار آن از منابع وزارت نفت، منابع ملی و استانی تامین شده است.

استاندار کردستان در آیین افتتاح این زمین چمن مصنوعی با تاکید بر اهمیت محرومیت زدایی از روستاهای استان، اظهار داشت: رفع محرومیت در منطقه کوماسی یکی از برنامه‌های اصلی دولت است و به همین منظور پروژه‌های متعددی در حوزه راه روستایی و زیرساخت‌ها شروع و اجرا شده است.

زارعی کوشا تصریح کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای محور کوماسی مریوان اختصاص پیدا کرد و این مسیر به قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی با ابراز خرسندی گفت: این زمین چمن مصنوعی با تلاش فرمانداری، دهیاری، متولیان ورزش و مردم در بازه زمانی ۱۰ ماهه احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

استاندار کردستان تاکید کرد: امیدواریم این زمین چمن مصنوعی زمینه‌ای برای توسعه ورزش و ایجاد بستری برای افزایش روحیه شادی و نشاط جوانان و شناسایی استعدادهای ورزشی این منطقه باشد.

همچنین امروز با حضور استاندار کردستان و دیگر مسئولین، دکل مخابراتی BTS در روستای شاهی‌در، به بهره‌برداری رسید.