چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۷:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت ۲۱:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

دوسفر استاندار در یک روز از سقز تا سریش آباد و حضور در مراسم روز «جوان» ؛

جوانان سریش آبادی طرح‌های پیشنهادی رویداد هنری را به دستگاه‌های فرهنگی ارائه دهند/ مردم بر اساس مصلحت کشور نمایندگان خود را انتخاب کنند /تقویت سفره های زیر زمینی بویژه در دشت‌های شرقی هدف آبگیری سد ژاوه است

استاندار کردستان هدف از آبگیری سد ژاوه را تقویت سفره های زیرزمینی بویژه در دشت‌های شرقی استان اعلام کرد و گفت: این سد در سفر آینده رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه پنجشنبه سوم اسفند ماه در ۱۳۱‌مین سفر شهرستانی با حضور در شهرستان قروه در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان که در مسجد جامع سریش آباد برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به کردستان، اظهار کرد: جلب رضایت دولت نسبت به کردستان برای جذب اعتبارات بیشتر مدنظر ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد : حدود ۱۶ سال از احداث سد ژاوه می گذرد و از هفت دی دو سال گذشته رفع مشکل زیست محیطی که مانع بهره برداری این سد شده بود را آغاز کردیم.

استاندار کردستان ادامه داد: تقویت سفره ۶ای زیر زمینی بویژه در دشت های شرقی استان کردستان هدف از آبگیری سد ژاوه است و این سد جزو پروژه هایی است که در سفر آینده رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

زارعی کوشا در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: مردم  سریش آباد بی نیاز از بیان ضرورت انتخابات‌اند چراکه مردم این دیار نماد بصیرت و همراهی انقلاب و حمایت از رهبری هستند‌‌.

وی به شرایط امروز کشور گریزی زد و افزود: یکی از مولفه‌های موفقیت و سعادتمندی هر فردی شناخت دوره و عصر خویش است و این یکی از نیازهای امروز جوانان ما به شمار می رود.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر امروز ایران بعد از ۴۵ سال در دنیا پرچمدار جریان مهم و اثرگذاری شده و به عنوان نماد مقابله با استکبار شناخته شده است به عنصر شناخت دوران بر می گردد.

زارعی کوشا گفت: رسالت ما ایجاد زمینه مناسب برای رقابت واقعی است و امیدواریم مشارکت بالا هم توسط مردم محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح رسالت مردم است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت کشور است و مردم باید نمایندگانی  انتخاب کنند که اولویت های امروز کشور را می شناسند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اختلافات سیاسی ضربه زیادی به این شهر زده است، گفت: نباید وارد عرصه اختلاف شویم و اجازه ایجاد فرصتی برای دو قطبی سازی های مضر را نباید بدهیم.

زارعی کوشا از جوانان سریش آباد خواست طرح و پیشنهاد برای برگزاری یک رویداد فرهنگی یا هنری ملی را به دستگاه های فرهنگی ارائه دهند تا سال آینده به اجرا درآید.