پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۴:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۵ ساعت ۱۰:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در دیدار با فعالان و تشکل‌های بخش کشاورزی مطرح کرد؛

به عنوان مجری انتخابات اصل بی‌طرفی را برگزیده‌ایم/ مهمترین شاخص ارزیابی مدیران، مطالبه‌گری و پاسخگو بودن آنان است/گشایش دریچه‌ای به روی توسعه، ارمغان سفر رییس جمهور به کردستان/مشارکت گسترده و سلامت اصل اساسی انتخابات است/تراز بارش ها به نسبت کوتاه مدت و دراز مدت مثبت شد

استاندار کردستان مهمترین شاخص ارزیابی مدیران را مطالبه‌گری و پاسخگو بودن آنان دانست و گفت: مدیری موفق است که نماینده استان در سازمان و به دنبال مطالبات مردم از مجموعه خود باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” امروز شنبه پنجم اسفندماه در نشستی با فعالان و تشکل‌های بخش کشاورزی که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد با بیان اینکه ما موظفیم حرف مردم، فعالان بخش کشاورزی و همه اصناف را بشنویم، عمده هدف خود از سفرهای شهرستانی را نیز شنیدن صدای اقشار مختلف در همه نقاط استان عنوان کرد.

وی به حوزه مدیریت کشاورزی و فرهنگ مدیریتی گریزی زد و گفت: بارها در جلسات و برنامه‌های متعدد تاکید کرده‌ایم که  به عنوان شاخص در ارزیابی مدیریتی آن مدیری موفق است که نماینده استان در سازمان خود و به دنبال مطالبات مردم از مجموعه خود باشد.

استاندار کردستان از مجموعه جهاد کشاورزی استان، مدیریت این سازمان و تعامل مطلوب بین فعالان این بخش و تشکل‌های بخش خصوصی قدردانی کرد.

زارعی کوشا در ادامه افزود :مطالبات بخش کشاورزی و دیدگاه بهره برداران این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در قالب مکاتبه به سازمان منتقل و پیگیری می‌کنیم.

وی با تاکید بر  تسهیل‌گری برای کشاورزان در حوزه برق افزود: تلاش می‌کنیم این قشر دچار آسیب و خسارت نشوند و این مشکل را مرتفع می‌کنیم تا سال آینده مشکلات این بخش کمتر شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه
خدا را شاکریم که در پی بارش نزولات آسمانی نعمتش را بر مردم ارزانی داشت و با قطرات باران امید را در دل مردم ما زنده کرد، از تراز مثبت بارش ها به نسبت کوتاه مدت و دراز مدت خبر داد.

زارعی کوشا با بیان اینکه به فضل الهی بهره‌برداری از سد چراغ ویس سقز در سفر رئیس جمهور اتفاق بسیار خوبی بود، تصریح کرد: ذخیره‌سازی خوبی در سدهای سطح استان از جمله سد گاران، چراغ ویس، سد های بانه و سد آزاد و سد سیازاخ دیواندره داریم و تراز استان نسبت به سال گذشته مثبت شده است.

وی با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به کردستان درهای دولت به روی استان گشوده شده است خاطر نشان کرد: دغدغه ما همواره پاک کردن و اصلاح ذهنیت منفی نسبت به استان است که با فضل الهی  و با وجود تمام چالش‌ها و مشکلات ، امسال در جشن‌ها و مراسم گوناگون و استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور تا این ذهنیت ها زدوده شد و بازتاب این مراسم‌ و استقبال گرم مردم با بصیرت و فهیم استان درهای برکت، توسعه و پیشرفت را به روی این استان باز کرد و قفل‌های زنگ زده توسعه یکی پس از دیگری گشوده شد.

استاندار کردستان به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در استان اشاره کرد و گفت: ما به عنوان مجری انتخابات اصل بی طرفی را حفظ کرده ایم و از هیچ جریان سیاسی و فرد خاصی حمایت نکرده و نخواهیم کرد.

زارعی کوشا حضور گسترده و سلامت را اصل اساسی انتخابات نام برد و گفت: مشارکت بالا نسبت به ادوار گذشته در این استان، حل مشکلات را آسان‌تر خواهد کرد.