شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۲:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت ۱۹:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت روز قدس

 سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتشار بیانیه‌ای تمامی آحاد مردم کردستان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، متن بیانیه صادر شده بدین شرح است:

قدس، قبله گاه نخست  مسلمانان و ملجاء دلدادگان وآزادگانی است که سالیان متمادی  غریو آزادی و رهایی  از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده ی بر حق و مسجل الهی، دلیرانه و مومنانه  در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپرکرده اند. روزقدس، میراث مانا وماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، حضرت  امام راحل ( ره) و تبلور حمایت انسانهای حق طلب دنیا از ملتی است که  ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله های آتشین و حتی وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند
بی تردید وبرابر نص صریح  و مصداق مبین  قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمن قدًاری که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف از هر جنایتی دریغ نمی‌کند.
رژیم غاصبی که موجب آوارگی  مردم مظلوم فلسطین  از خانه‌ی خود شده و هر روز جنایات جدیدی علیه این ملت  بی دفاع مرتکب می‌شود.
سازمان بسیج کارمندان استان کردستان با تاسی از آرمان انقلابی خود که همان  ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است و تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا ، ضمن محکوم نمودن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، اعلام می‌دارد، پشتیبان این ملت مظلوم خواهد بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.
همچنین این سازمان؛ ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.
وبر این اساس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ، از ملت روزه دار و غیور استان فرهنگی کردستان-سرزمین مجاهدتهای خاموش-  دعوت می نماید تا در کنار ملت قهرمان ایران اسلامی  و همه ملتهای جهان حضوردر راهپیمایی روز قدس را پرشور تر برگزار نمایند و در پایان سلام و درود خود را نثار شهدای راه  مقاومت نموده و صبر، نصرت و ظفر الهی را برای فلسطینیان غیور و حامیان قدس شریف آرزو می‌کند.
سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

#بسیج_کارمندان
#استانداری_کردستان
#قدس_شریف