سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , ۰۸:۵۹:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۱ ساعت ۲۲:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم

اسماعیل زارعی‌کوشا در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ متن پیام به این شرح است:

رشد علمی کشور، دست‌یابی به فناوری‌های نوین، ارتقاء رفتار شهروندی، تهذب نفس، عزتمندی و جایگاه ویژه ایران اسلامی در جهان و به ویژه رویش جوانان انقلابی مرهون تلاش‌ها و زحمات معلمان و استادان فرهیخته و دلسوزی است که هر آنچه آموخته‌اند را عاشقانه تقدیم فراگیران مهد تمدن جهان و ام‌القرای اسلام عزیز می‌کنند.

آموزش و‌ پرورش در عصر انقلاب اسلامی ایران، با هدایت رهبر کبیر و فرزانه و برگرفته از افکار ناب شاگرد ممتاز ایشان آیت‌الله شهید مطهری تفسیر واقعی «ويُزَكّيهِم وَيُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَالحِكمَةَ»  است که در دوران رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای استمرار یافته است و معلمان و استادان این مرز و بوم تربیت کنندگان نسل متخصص و عزتمندی هستند که معادلات راهبردی منطقه و‌جهان را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

با احترام به جایگاه والای معلمان، دغدغه‌های آنها و لزوم توجه به رفاه و‌ معیشت این قشر عظیم و فرهیخته قطعا مد نظر دولت کریمه سیزدهم بوده و خواهد بود. 

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن گرامی‌داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آن استاد فرزانه، روز معلم را به همه استادان و‌ معلمان استان کردستان تبریک عرض کنم و از همه زحمات و همراهی‌های این عزیزان در تولید دانش و تربیت فراگیران سپاسگزاری نمایم.

در پایان همه استادان و‌ معلمان عزیز را به ارائه طریق در مدیریت راهبردی منابع استان به منظور دست‌یابی به تعالی همه جانبه دعوت می‌کنم.