سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , ۰۷:۴۸:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۵ ساعت ۲۰:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

قدردانی استاندار کردستان از همراهی جریان‌های سیاسی در سفر رئیس‌جمهوری

استاندار کردستان گفت: از انسجام، همراهی و زحمات فعالان و جریان‌های سیاسی حامی دولت به ویژه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت کردستان در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان تشکر می‌کنم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، به سفر اخیر رئیس‌جمهور به کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه این سفر نماینده ولی‌فقیه، همه مجموعه مدیریت استان، دستگاه‌های مختلف، علما، فعالان و جریان‌های سیاسی بالغانه و بزرگوارانه کمک کردند که جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر کنم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان موفق و آبرومندانه انجام شد، افزود: این سفر بازتاب و دستاوردهای بسیار خوبی از جمله تخصیص اعتبارات و تعریف ۲۵۰پروژه اقتصادی برای استان داشته که باید مصوبات آن پیگیری و اجرایی شود.

استاندار کردستان حضور گسترده مردم در مراسم استقبال و دیدار عمومی با آیت‌الله رئیسی در سقز و سنندج را بیانگر وفاداری مردم به نظام و امید به آینده دانست و تصریح کرد: در این سفر انسجام و برادری بسیار خوبی بین فعالان و جریان‌های سیاسی و مسئولان بود که جا دارد از زحمات همه این عزیزان حامی دولت به ویژه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت کردستان تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم سال گذشته در چنین ایامی با تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب در شرایط بسیار سختی کار خود را آغاز کرد، گفت: بیماری کرونا و سردرگمی و بلاتکلیفی در کنترل این ویروس و واکسیناسیون، وضعیت نامناسب اقتصادی و افت شدید امید و اعتماد مردم به دولت از جمله مشکلاتی بوده که دولت آیت‌الله رئیسی از ابتدای کار با آن مواجه بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده در طول این مدت، بارقه‌های امید در دل مردم زنده شد.

زارعی‌کوشا با ذکر اینکه در استان کردستان نیز پس از چهار ماه از آغاز به کار دولت، شاهد استقرار تیم جدید مدیریت اجرایی بودیم، عنوان کرد: تاکنون انسجام و هماهنگی خوبی برای پیشبرد سیاست‌های دولت و امورات در استان شکل گرفته و این مهم در جریان سفر رئیس‌جمهور به کردستان نمود عینی داشت.

استاندار کردستان بیان کرد: از همه فعالان سیاسی و کسانی که در استان دلسوزانه، متعهدانه و مسئولانه با هر سلیقه و تفکری برای حضور باشکوه مردم در انتخابات و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.