شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۷:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۷ ساعت ۱۶:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

دولت در راستای توسعه کردستان سرمایه گذاری های خوبی کرده است

استاندار کردستان، با اشاره به تبلیغات دشمن در خصوص محرومیت کردستان و بی توجه حاکمیت به این استان، اظهار داشت: دولت سرمایه گذاری های خوبی در راستای توسعه این استان کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه کردستان و با حضور ایر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد، گفت: دشمنان کردستان، کُردها و ایران به دنبال این بودند و هستند که کردستان را جدای از ایران عنوان کنند و تبلیغ می کردند که کردستان از محرومیت رنج می برد و حاکمیت به کردستان توجه ندارد، اما انصافاً در توسعه کردستان اقدامات خوبی شده و دولت در بخش های مختلف سرمایه گذاری کرده است.
وی در این خصوص به سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه آب و سدسازی و همچنین بحث راه هوایی، ریلی و زمینی اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک شاخد به ثمر نشستن این سرمایه گذاری ها خواهیم بود.
مرادنیا تصریح کرد: عده ای گمان می کردند کردستان ناامن است اما امروز در نقطه صفر مرزی بانه منطقه ویژه اقتصادی و در نقطه صفر مرزی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان را داریم.
استاندار کردستان با اذعان به اهتمام نظام و دولت برای ایجاد توسعه پایدار در کردستان، یادآور شد: در دیدار سال ۹۸ مدیران استان با مقام معظم رهبری، ایشان گفتند “شما بروید بجنگید، مطالبه کنید و تلاش کنید برای توسعه استان” پس همه ما مدیران با کمک شما دانشگاهیان و کسانی که می توانند کمک کنند، باید توسعه استان را بیش از پیش متبلور کنیم.
وی در ابتدای سخنان خود در این مراسم، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شدای سلامت را گرامیداشت و به ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدا، ادای احترام کرد.
مرادنیا قبول دعوت امیر دریادار شهرام ایرانی برای حضور در کردستان را موجب خوشحالی مردم دانست و افزود: فرزند برومند کردستان، امروز متعلق به همه ایران است و ما به همه عزیزانی که امروز حافظ امنیت کشور هستند، هم ارتش و هم سپاه، افتخار می کنیم.
استاندار کردستان از امیر دریادار ایرانی خواست مراتب قدردانی و خوشحالی مردم را به خدمت مقام معظم رهبرب ابلاغ نمایند و اضافه کرد: این انتصاب نشان می دهد، کوردها در هر مقام و منصبی آماده خدمت به کشور هستند.