شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۰۷:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت ۱۸:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

امنیت پایدار زمینه توسعه را سرعت می‌بخشد

استاندار کردستان گفت: وجود امنیت پایدار در کشور و استان با همکاری مردم و مسوولان زمینه توسعه را تسریع می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در دیدار با فرماندهی و جمعی از معاونین نیروی انتظامی استان در محل دفتر خود با بیان مطلب اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز در کشور و استان مجموعه نیروی انتظامی محبوبیت بیشتری درمیان مردم پیدا کرده و مردم پلیس و نیروی انتظامی را از خود می دانند و به آن افتخار می کنند.

وی به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم ارتباط نزدیک تر مردم و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: استان کردستان یکی از استان های ویژه از نظر جغرافیایی و امنیتی است و این امر موجب شده تا مردم و نیروی های امنیتی و انتظامی با همکاری و همراهی بی نظیر خود زمینه برقراری امنیت پایدار استان را فراهم کنند.
استاندار کردستان افزود: در واقع در مباحث امنیتی و انتظامی بایستی به دو مقوله مهم توجه داشته باشیم، نخست مقابله با دشمنان، بدخواهان و معاندین که همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب و دور ساختن مردم از نظام هستند و نیز دوم ضعفهای مدیریتی که موجب ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و نظام می شود که باید به دقت به آنها توجه کنیم تا دچار آسیب نشویم.
زارعی کوشا در بخشی دیگر از سخنانش بر لزوم ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه اشاره کرد و گفت: قطعا توجه به مقوله مردم مداری و نیز تحقق مطالبات به حق مردم موجب تقویت اتحاد بیشتر مردم و مسوولان خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید مردم طعم شیرین خدمت صادقانه مسوولان را با همه وجود احساس کنند و در این راستا رسالت مدیریت استان تلاش برای ایجاد امید آفرینی است و باید صادقانه و به دور از هرگونه شعارگرایی و بی نظمی تلاش کنیم تا خدمتی خالصانه و ماندگار به مردم بدهیم.
زارعی کوشا همچنین به وجود برخی تبلیغات منفی در زمینه وجود فساد اداری در استان اشاره و ابراز داشت: قطعا این موضوع با ماهیت غنی فرهنگی مردم و مسوولان شریف استان هم خوانی ندارد و باید مدیران و مسئوولان برای شفاف سازی وخنثی کردن این تبلیغات و کاهش فساد احتمالی در مدیریت استان تلاش خود را مضاعف کنند.
وی در ادامه بر لزوم بکارگیری مدیران کارآمد و پاک دست در مدیریت استان تاکید و ابراز امیدواری کرد که مدیرانی توانمند، خادم و ولایی بتواند به مردم استان خدمت کنند.
استاندار کردستان وجود امنیت پایدار استان را مرهون تلاش ها و زحمات بی شائبه نیروی های نظامی و انتظامی استان دانست و اذعان داشت: قطعا با وجود امنیت پایدار شاهد سرمایه گذاری بیشتر در استان خواهیم بود و با آسودگی خاطر در مسیر توسعه استان سرمایه گذاری می کنند.
زارعی کوشا همچنین مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استان و نیز کشور را زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ندانست و اظهار داشت: همه باید در سایه امنیت پایدار جامعه در جهت رشد و توسعه پایدار اقتصادی تلاش کنیم و مسلما اگر وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکند شاهد امنیت پایدار جامعه نیز نخواهیم بود.
استاندار کردستان در پایان گفت: ارتباط بین مردم ومسوولان رابطه علت و معلول می باشد و هر کدام از این عوامل بدون حضور دیگری تاثیرگذار نخواهند بود.