شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۱۰:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت ۲۱:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

هیات رییسه هشتمین دوره شورای روابط‌عمومی‌های استان انتخاب شدند

با برگزاری مجموع عمومی و به ریاست استاندار کردستان، اعضای هیات رئیسه هشتمین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با حضور استاندار کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل حوزه استاندار در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.
در این مجمع، که مدیران روابط‌عمومی ۸۹ دستگاه دولتی حضور داشتند انتخابات هشتمین دوره هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان برگزار شد.
در این انتخابات ۱۵ نفر برای هیات رییسه، ۲ نفر برای بازرس و یک نفر برای خزانه‌دار داوطلب شدند که پس از رای‌گیری، خانم سیران مرادی و آقایان صلاح پویا، بهروز ابراهیم‌آبادی، فرشید اردلان، هیوا همایون‌نژاد، کوهسار رسولی‌تبار و لقمان فلاحی به عنوان اعضای اصلی هیات رییسه و آقایان حسین مرادی و کامران سهرابی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
بر رای اعضای مجمع همچنین آقای قباد آرش به عنوان بازرس و آقای جلیل فلاحی به عنوان خزانه‌دار این دوره از فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شدند.
شایان ذکر است بر اساس اساسنامه، دوره فعالیت هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها ۲ ساله است.