شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۷:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۵ ساعت ۱۱:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان حملات تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

حجه الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در پیام مشترکی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (علیه السلام) را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان ، در  این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حمله تروریستی به حرم‌ مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد ا‌وج رذالت ، استیصال و سنگدلی دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این حادثه خونین و ناگوار یکبار دیگر نشان داد که دشمنان بویژه تهی مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و وحدت و برادری امت اسلامی استفاده می کنند.
مردم بصیر و پرافتخار ایران اسلامی همچنان که از آغاز انقلاب با همه وجود و در سنگرهای مختلف از کیان و عظمت نظام اسلامی دفاع کرده اند، اکنون نیز همچون ادوار درخشان و افتخار آفرین گذشته اجازه کوچکترین تعدی و دست درازی را به ارزش‌ها، مقدسات و امنیت و آرامشی که با خون هزاران شهید دلاور این سرزمین به دست آمده است نخواهند داد.
لازم می دانیم این حادثه تلخ و ناگوار و شهادت و مجروحیت مظلومانه تعدادی از مردم متدین کشورمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران و خانواده‌های این شهدای مظلوم  تبریک و تسلیت گفته و از دستگاه‌ قضا و متولیان امنیت کشور درخواست داریم با قاطعیت و در سریع ترین زمان ممکن عوامل و حامیان این حمله تروریستی را شناسایی و به کیفر اعمال شنیع‌شان برسانند.