یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۵۵:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۲ ساعت ۰۲:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

ضرورت تقویت اعتماد عمومی در شبکه بانکی/برخورد با افرادی که باعث نارضایتی می شوند/انجام تعهدات ۹۲ درصدی اشتغال در استان

استاندار کردستان خواستار تقویت اعتماد عمومی توسط شبکه بانکی استان و تبدیل نارضایتی‌های جزئی به رضایتمندی شد و بر برخورد با عواملی که باعث ایجاد نارضایتی مردم می شوند تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان  با بیان اینکه یکی از مراکزی که با مردم بیشترین ارتباط را دارند شبکه بانکی است و نقش مستقیم در رضایت یا عدم رضایتمندی جامعه دارد، گفت: مدیران بانک‌ها نظارت بیشتری بر عملکرد شعب و کارکنان خود اعمال کنند چراکه ممکن است عملکرد بد یک نفر به کلیت خدمات و زحمات بانک‌ها آسیب وارد کند و آن را زیر سوال ببرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید با جدیت بیشتر به اجرای تعهدات  ورود کنند، اظهار کرد:یکی از مهمترین بخش های عملکرد بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بر می گردد که باید آن تعهدات در زمان مقرر به متقاضیان واحدهای تولیدی پرداخت شود و این امر نیازمند ایجاد هارمونی و هماهنگی میان بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان است.

زارعی کوشا با بیان اينکه در سفر رئیس جمهور به کردستان ۲۵۰ مصوبه داشتیم ‌که باید اجرایی و تسهیلات مربوط به آنها توسط شبکه بانکی تامین شود، افزود: باید تا انجام دور دوم سفر رئیس جمهور تعهدات خود را کاملا اجرایی کنیم و هیچ قصور و کم کاری در این رابطه پذیرفتنی نخواهد بود.

استاندار کردستان به روزهای خوش اشتغال زایی در استان و انجام تعهدات ۹۲ درصدی اشتغال در ۷ ماه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت:سال گذشته تعهد ایجاد اشتغال در استان ۱۶ هزار نفر بود که در سال جاری به ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسید و ما توانستیم با ثبت ۳۱ هزار شغل  در سامانه رصد استان دوم کشور شویم.

وی ادامه داد: امسال در حوزه خرید گندم نیز با ۱۲۰ درصد رشد ۶۲۰ هزار تن گندم  به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان خریداری شده که سال گذشته این ميزان ۲۸۰ هزار تن بود.

مقام عالی دولت در کردستان  در ادامه از بانک‌ها خواست همه ظرفیت‌های خود در پرداخت وام ازدواج را پای کار بیاورند چرا که پرداخت این تسهیلات می‌تواند در کاهش برخی آسیب های اجتماعی و ایجاد رضایت مردمی نقش داشته باشد.

زارعی کوشا گفت:باید تلاش کنیم برخی نارضایتی‌های جزئی  را تبدیل به رضایتمندی کنیم و بی گمان نقش بانک‌ها در این رابطه بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است.