شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۳۸:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۹ ساعت ۱۷:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

کارآمدی و خدمت اصلی‌ترین رسالت مدیران/رشد بسیاری از شاخص های عمرانی و اقتصادی دستاورد سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان

استاندار کردستان به صراحت گفت که تکلیف و رسالت اصلی همه مدیران کارآمدی و خدمت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در همایش یادیاران در بیجار با بیان اینکه  شهدا امروز ستاره های درخشان و مشعل های فروزان هدایت ما هستند گفت: ویژگی بزرگ شهدا، شناخت و تحلیل درست از زمانه خود بوده است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ کسانی سربلند و ماندگار شدند که به درستی رسالت و ماموریت خود را شناختند. 

زارعی کوشا افزود: هر کس در شناخت این موضع حتی دچار لحظه ای فراموشی و لغزش شد از آن جایگاه معنوی و والا فاصله گرفت. 

وی با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس همچون شهدای کربلا  به درستی راه را تشخیص دادند، گفت:  از توهماتی که  باعث شد دشمن در شناخت جوانان ما دچار اشتباه محاسباتی شود این بود که  تصور میکردند آنان از روی هیجان  در دفاع مقدس حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: حقیت ماجرا این است که شهدای ما به شناخت و درک درستی  از زمانه و موقعیت خود رسیدند و تو‌انستند  یک‌شبه راه صد ساله را طی کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه  نیاز امروز شناخت دوره و عصر حاضر است، عنوان کرد:نیاز امروز همه ما به ویژه نسل جوان ، و هدف غایی رهبری از طرح جهاد تبیین به عنوان جهاد همه جانبه که یک تکلیف است دست یافتن به این شناخت عمیق است. 

وی یادآوری کرد: آنهایی که در ماجرای اغتشاشات اخیر دچار لغزش شدند همان کسانی بودند که عصر و زمانه خود را به درستی درک نکردند و فاقد تحلیل جامع از اوضاع منطقه بودند.

زارعی کوشا بیان کرد: اینک زمانه‌ی میوه دادن صبر و بردباری انقلاب و انحطاط صهیونیست هاست. 

زارعی کوشا در ادامه به سالگرد سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان گریزی زد و گفت: سفر رهبری به استان برکات بسیاری داشت و  رشد و توسعه شاخص های مختلف پروژه های عمرانی و اقتصادی نتیجه این سفر بود. 

استاندار کردستان با بیان اینکه آثار معنوی این سفر از آثار اقتصادی بیشتر بود،ادامه داد: در گذشته نگاه های امنیتی  به این استان فرصت های بسیای را از ما گرفت، اما این سفر برداشتهای غلط را تصیح کرد و

و نشان داد کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ و مجاهدت های خاموش است. 

مقام عالی دولت در کردستان اظهار کرد: اگر مسئولی خود را مخاطب پیام رهبری در عرصه جهاد تبیین می داند باید به این ادراک برسد که تکلیف او کارآمدی و خدمت موثر خاصانه است.