شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۸:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۲ ساعت ۱۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

کار جهادی و شبانه‌روزی مطالبه دولت سیزدهم از مدیران است/بهره‌گیری از خرد جمعی در اداره امورات شهرستان‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآوری کرد که کار شبانه روزی و جهادی مطالبه دولت سیزدهم از مدیران در همه سطوح است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در جلسه معارفه فرماندار شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی گفت:شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم به صورت مداوم و خستگی ناپذیر در حال کار برای رفع مشکلات و نارسایی‌های کشور هستند و این مهم باید سرلوحه همه مدیران در استان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همه مدیران در هر پست و جایگاهی شانی جز خدمتگزاری و نوکری مردم ندارند، اظهار کرد: تلاش و تمرکز ما بر این است تا به صورت عینی و عملی خدمتگزاری خود را به مردم اثبات کنیم.

رمضانی افزود:ما در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و تحت هیچ عنوان و به هر دلیلی توجیهی برای کم کاری و یا غفلت وجود ندارد.

معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد:کسی که در سمت فرماندار معرفی می‌شود باید بیشتر از گذشته تلاش کند و با بهره‌گیری از مشورت بزرگان و خرد جمعی در صدد اعتلا و پیشرفت شهرستان باشد.

رمضانی با بیان اینکه ما در پایان سال‌جاری انتخابات مهم مجلس را پیش رو داریم که از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، افزود:اطمینان دارم که دشمن به این انتخابات چشم دوخته و همه تلاش و امکانات خود را برای تاثیرگذاری بر این انتخابات به کار خواهد بست.

وی افزود:لازم است مدیران شهرستان و اعضای شورای تامین همکاری همه جانبه ای برای موفقیت فرماندار داشته باشند که حاصل این همکاری و همدلی اعتلاء و پیشرفت شهرستان را در پی خواهد داشت.

رمضانی اظهار کرد:اگر مدیری به هر دلیلی قصد همکاری ندارد و یا روند موجود را قبول ندارد از هم اکنون اعلام کند تا ما نیز برای آن چاره اندیشی و تدبیر کنیم.

انسجام و برادری و هم فکری در کار از دیگر تاکیدات معاون سیاسی استاندار کردستان در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار بود. 

رمضانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندار پیشین شهرستان بیجار اظهار امیدواری کرد:فرماندار جدید با بهره گیری از تجارب گذشته این راه را با قدرت و توان مضاعف ادامه دهد تا مردم بعد از دولت سیزدهم خاطره  خدمت رسانی واقعی در اذهانشان باقی بماند.

در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار ضمن تقدیر از تلاش های احمد رضا قاسمی فرماندار پیشین، محمد حسین محبیان در سمت فرماندار شهرستان بیجار معرفی شد.