پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۰۸:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۱۰ ساعت ۰۲:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در دیدار با ماموستاهای بخش آرمرده بانه:

خدمت به مرزنشینان غیور وظیفه ذاتی مسئولین نظام است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گفت :خدمت به مردم مرزنشین که از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون متحمل زحمات زیادی برای دفاع از نظام اسلامی شده اند وظیفه ذاتی تمامی مسئولین نظام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در دیدار با ماموستاهای بخش آرمرده به تامین خدمات آنتن دهی، اورژانس و خدمات درمانی، جاده و آب شرب روستاهای تابعه شهرستان بانه تاکید کرد. در این دیدار که در روستای گویل برگزار شد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان ، فرماندار شهرستان بانه ، نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت گاز استان ، معاونین فرمانداری شهرستان، بخشداران تابعه ،اعضای شورای اداری ،امامان جمعه و جماعت،معتمدین و اقشار و آحاد مختلف روستاهای سطح بخش آرمرده حضور داشتند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر، بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از خدمات ارزنده دستگاه های اجرایی افزود: این انقلاب،انقلاب کوخ نشینان است و شرف ما در خدمت رسانی به آنان و دوری از اصحاب کاخ نشین است.

وی در ادامه افزود: شهیدان این مرز و بوم همواره در برابر دسیسه و توطئه های دشمنان نظام سینه سپر کردند و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند تا ما امروز از دو نعمت مهم الهی، امنیت و ایمان بهره مند شویم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: از این رو ما باید با تلاش شبانه روزی و با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها پاسخگوی این مجاهدت ها باشیم. رمضانی با اشاره به خواسته به حق مردم فهیم شهرستان در خصوص بازگشایی مرزهای موقت کولبری افزود: همت و تلاش دولت مردمی و پیگیری های صورت گرفته از ریاست محترم جمهور و قول مساعد ایشان در کمترین زمان ممکن مشکلات معابر کولبری حل خواهد شد. امامان محترم جمعه و جماعت بخش آرمرده نیز ضمن ارائه توضیحات در مورد اقدامات صورت گرفته در روستاهای تابعه سطح بخش در حوزه های عمرانی،خدماتی،فرهنگی و همچنین اشاره به خدمات ارزنده نظام و تقدیر از مسئولین به معضلات و مشکلات در حوزه راه روستایی،کمود آب شرب،نبود خانه های بهداشت مناسب،عدم استقرار آمبولانس،کمبود فضای آموزشی،کمبود اعتبارات دهیاری و مشکلات مربوط به آنتن دهی پرداختند.