چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۵۷:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۵ ساعت ۱۹:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهید؛

استاندار کردستان با خانواده شهدا دیدار کرد

در آستانه فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار کردستان با خانواده‌ شهید والامقام « سید ناصر کریمی» و شهیدان «ملاصالح و محمد خسروی» دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه امروز چهارشنبه ۶ دی ماه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز  وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا،  با مادر شهید سید ناصر کریمی، همسر شهید ملاصالح خسروی و مادر شهید محمد خسروی، دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، اظهار کرد:
شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور،عزت نظام و انقلاب و دفاع از ناموس مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

وی با گرامیداشت شأن و منزلت مادران و همسران شهدا، عزت و سربلندی این بانوان گرانقدر را از درگاه خداوند یکتا خواستار شد و گفت: ما امروز وارث خون‌هایی هستیم که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی ریخته شد و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولین و مدیران است.

زارعی کوشا با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، یادآورشد:
امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا نیاز دارد و همه موفقیت های نظام حاصل خون شهداست.

در ادامه این دیدار، استاندار کردستان با اهدای لوح سپاس از مادران و همسر این شهدای گرانقدر تجلیل شد.