شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۸:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۷:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

استقبال استاندار از رونق صنعت مبلمان در روند بازدید از نمایشگاه مبل دنج؛

حمایت از تولید و کارآفرینی تکلیف دولت است/ تاکید بر تکمیل زنجیره تولید مبل

به منظور حمایت از کارآفرینان و توانمندسازی تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و اشتغالزایی، استاندار کردستان از کارگاه و نمایشگاه مبل دنج در سنندج بازدید کرد‌ و از عزم راسخ خود برای توسعه صنعت مبل در استان خبر داد‌‌.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” در راستای حمایت از تولید ،کارآفرینان، تولیدکنندگان، توسعه صنعت و ارتقاء زیرساخت‌ها
از کارگاه صنایع چوب و نمایشگاه مبل دنج در سنندج بازدید کرد‌‌.

وی در این بازدید حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی را یکی از رسالت‌های مهم برای خود می‌دانیم.

استاندار کردستان اظهار کرد:
ایجاد صنایع تکمیلی مبل از قبیل انجام تمامی مراحل ساخت آن یکی از اساسی‌ترین نیازهای این صنعت در سنندج است تا مبل کردستان به نام این شهرستان به کشور عرضه شود و به نوعی معرف توانایی و قابلیت هنرمندان این منطقه باشد و به طور قطع این امر در برندسازی صنعت و هنر نقش بسزایی دارد.

زارعی کوشا با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استانی کارگاه‌های مبل‌سازی است که نسبت به گذشته از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است، افزود: امروز تعداد قابل توجهی به این حرفه مشغول هستند و این هنرصنعت پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال و تولید در این منطقه را فراهم کرده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه تلاش همه مسئولان استانی، تقویت کسب و کار در راستای کاهش بیکاری است، ادامه داد: هرچه فرآیند حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی بیشتر و سریعتر انجام شود سرعت توسعه و پیشرفت استان نیز افزایش خواهد.

گفتنی است؛ نمایشگاه و کارگاه مبل دنج در سنندج در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی قرار دارد که در این کارگاه برای ۶۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است و علاوه بر تامین نیازهای مبلمان شهری در استان کردستان، قسمتی از تولیدات آن با حمل و نقل رایگان به تمام نقاط ایران ارسال می‌شود‌.