جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۰:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۵:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان؛

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در باشماق/ دیدار با خانواده معزز شهید ناصر مفاخری/مشارکت گسترده در انتخابات تحول آفرين است

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه بهسازی و آسفالت محور روستای باشماق از توابع بخش بلبان آباد به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی  استانداری کردستان، “عبدالله رشیدی پور” در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، در راستای تکریم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشان و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم و معزز شهدا همراه با جمعی از مسئولین با حضور در روستای باشماق با خانواده شهید گرانقدر ناصر محمدی دیدار کرد‌ند.

در این دیدار با اهدا لوح، از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

همچنین پروژه بهسازی و آسفالت محور روستای باشماق از توابع بخش بلبان آباد به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان در روستای باشماق افتتاح و به بهره برداری رسید.
‏در روند این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان در جمع مردم متدین و انقلابی این روستا، با دعوت از حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیشرو،اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه جاری و انتخاب افراد اصلح در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های موجود کمک شایانی خواهد کرد.

رشیدی پور مشارکت گسترده در انتخابات را تحول آفرین بیان کرد و گفت: افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام و روی کار آمدن منتخبین مردم خواهد شد لذا مشارکت بالا در انتخابات نوعی وفاق ملی و اتحاد بین مردم و مسئولین را نشان می‌دهد که دشمنان را ناامید و هم مسوولین را در حل مسائل مصمم می‌کند.
‏ جشنواره شعر و مولودی خوانی طلوع فجر در مسجد جامع روستای باشماق از دیگر برنامه‌هایی بود که در این سفر یک روزه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان؛کردستان، مسئولان شهرستان و اهالی شریف روستای باشماق در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل شد‌.