جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۰:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ساعت ۰۹:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مسئولین استانی و کشوری؛

افتتاح ۱۰۶ پروژه ویژه دهه فجر در مریوان/ بهره‌برداری از ساختمان پارک علم و فناوری

ساختمان پارک علم و فناوری شهرستان  مریوان با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار کردستان و معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهمین روز از دهه مبارک فجر
ساختمان پارک علم و فناوری شهرستان  مریوان به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، در ۷ طبقه و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار  با حضور استاندار کردستان، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید‌.

استاندار کردستان در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۱۰۶پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد ریال در شهرستان مریوان افتتاح و بهره برداری می شود.

زارعی کوشا افزود:یکی از این پروژه‌ها ساختمان مرکز رشد و فناوری  است و با احداث این ساختمان ظرفیت برای شرکت‌هایی که در حوزه دانش بنیان فعالیت می کنند فراهم شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم همچنان که وزارت علوم و پارک علم و فناوری استان تا امروز روند بسیار خوبی داشته اند، این ظرفیت کمک کند در شهرستان مریوان که در برخی حوزه‌ها صاحب  استعداد و  سبقه است این روند باسرعت و قوت ببشتری ادامه یابد و در حوزه دانش بنیان همانند دیگر حوزه‌های استان ما بدرخشد.

بر اساس این گزارش؛ با راه اندازی این ساختمان، ظرفیت واحدهای فناور در مریوان حداقل ۲ برابر می‌شود و با توجه به ظرفیت و استعداد‌های خدادادی این شهرستان و  برخی شرکت های پیشرو در این مرکز، زمینه اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم نیز در این آیین از تلاش خود و مجموعه وزارت علوم در راستای اهدای تسهیلات و فراهم نمودن زمینه رشد مراکز و فناوری و واحدهای دانش‌بنیان خبر داد.