یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۶:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۱۰:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در جمع رای دهندگان؛

انگشت سبابه استاندار کردستان رنگ انتخاب گرفت/ هر زمان نظام نیاز به حضور مردم داشته، کردستانی‌ها حماسه آفریده اند

استاندار کردستان با ابراز امیدواری به خلق حماسه ای دیگر با حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، گفت: هر زمان نظام نیاز به حضور مردم داشته، کردستانی‌ها حماسه آفریده اند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان” اسماعیل زارعی‌کوشا” صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه، در صف رای گیری حضور پیدا کرد و پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج اظهار کرد: کار اخذ رای در شعب استان همزمات با سراسر کشور ساعت ۸ شروع شده و در تمام شعب و شهرستان‌ها جمعیت زیادی پای کار آمده و در شعب حضور پیدا کرده‌اند‌.

وی با ابراز امیدواری به خلق حماسه ای دیگر با حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، گفت: هر زمان نظام نیاز به حضور مردم داشته، کردستانی‌ها حماسه آفریده اند.

استاندار کردستان با بیان اینکه به فضل الهی امروز یک حماسه بزرگ حضور رقم خواهد خورد اضافه کرد: پیشنهاد من به مردم استان این است که در همین ساعات اول برای سهولت کار در شعب حضور یابند و رای خود را به صندوق بیاندازند چرا که تجربه نشان داده در ساعت عصر شلوغ‌تر می‌شود.

زارعی کوشا تصریح کرد: امیدواریم برآیند و نتیجه این حضور و مشارکت سعادتمندی بیشتر برای مردم و سربلندی و عزتمندی برای کشور باشد‌.

وی بیان کرد: آنچه از دقایق اولیه می‌بینم پیش‌بینی ما این است که مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر حتی از دوره‌های قبل خواهد بود.