شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۸:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۴:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

پیام تشکر  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان از مردم شریف کردستان  برای  حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند

متن پیام مشترک تشکر و قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان به شرح زیر است

متن این پیام مشترک به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا به محضر شما مردم شریف و سرافراز استان کردستان که بار دیگر با حضور خود شوکت و شکوه آفریدید

روابط عمومی استانداری کردستان _ حضور متعهدانه مخلصانه و آگاهانه شما مردم عزیز کردستان در انتخابات ۱۱ اسفند موجب شادی تمام دوستداران ایران اسلامی در سراسر جهان شد.
اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا وحضرت امام خمینی رحمه الله علیه که جمهوری اسلامی ایران را به یادگار گذاشتند ،  بر خود لازم می‌دانیم که این روشن‌بینی و موقعیت شناسی شما مردم دلاور را قدر دانسته و این پیروزی حضور را به محضر شما که به حق صاحبان نظام و انقلاب اسلامی هستید تبریک و شادباش عرض نماییم.

منتخبان محترم و ستادهای انتخاباتی تمامی نامزدها و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و در یک کلام آحاد مردم همیشه در صحنه ، قطعاً پیروز این میدان دفاع از انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی هستند.
یقینا یازدهم اسفند  به عنوان روز نمایش درخشش ،هوشمندی و هوشیاری مردم عزیز کردستان به یادگار خواهد ماند.
خدا را شکر می‌کنیم که انتخابات ۱۱ اسفند به همت دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت ،  شورای تامین استان و شهرستانها ، بازرسان  ،عوامل زحمتکش انتظامی نظامی ، امنیتی ، بسیج ، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و سایر اصحاب رسانه و روشنگری  در سلامت ، امنیت و با رقابت و مشارکت بسیار خوب به سرانجام رسید.
برکت این حضور ارزشمند انشاالله عظمت هرچه بیشتر ایران عزیز را به جهانیان نشان خواهد داد و با انسجام و وحدت روزافزون، پیشران حرکت سریع مدیران و مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان کردستان خواهد شد.
در پایان ضمن تبریک مجدد به منتخبان مردم، امید است  این عزیزان با کار و تلاش صادقانه در راستای پیشرفت استان قدر دان اعتماد ارزشمند مردم شریف کردستان باشند.

عبدالرضا پور ذهبی
نماینده ولی فقیه در کردستان

اسماعیل زارعی کوشا
استاندار کردستان