شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۳:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی" شه‌وگار"

قدردانی “زارعی کوشا” از مشارکت حماسه‌ساز مردم در انتخابات/   ترفندهای تکراری رسانه‌های معاند در آستانه انتخابات ناکام ماند/ «مردم» پیروز میدان انتخابات هستند

استاندار کردستان از رسیدن قطار انتخابات به مقصد نهایی و رونمایی از نتیجه چهلمین انتخاب با حضور مردم همیشه در میدان که در هر شرایطی پایبند به آرمان‌های ایران اسلامی هستند، قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه روز شنبه ۱۲ اسفند ماه با  حضور در برنامه زنده تلویزیونی” شه‌وگار” در سیمای مرکز کردستان، با اشاره به پایان ماراتن انتخابات اظهار کرد: پس از طی ماه ها تمهید مقدمات برگزاری انتخابات در سال جاری، روزگذشته روند اخذ رای از شهروندان انجام شد و مردم با حضور در میدان انتخابات نشان دادند در هر شرایطی پایبند به آرمان‌های  ایران اسلامی هستند.

وی حضور مردم در انتخابات را فوق‌العاده حماسی دانست و خاطرنشان کرد: شور حضور مردم در صحنه انتخابات قابل وصف نیست چرا که همه اقشار و آحاد جامعه در اولین ساعات فرآیند آغاز رای گیری تا آخرین دقایق در شعب اخذ رای حضور داشتند و زبان از این همه تعهد و وفاداری قاصر است.

استاندار کردستان ضمن قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی مردم همیشه در صحنه، افزود: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر ایران عزیز را آکنده از شورِ شعور سیاسی کرد.

زارعی کوشا تصریح کرد: دیروز مردم با حضور آگاهانه در سرنوشت سازی مملکت مشارکت داشتند و ساعت‌ها در صف برای عمل به تکلیف خود ایستادند و با استفاده از حق خویش برای تاثیرگذاری در آینده مملکت با دل و جان حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

وی اضافه کرد: یک بار دیگر صفات بارز مردم ایران و دشمن شناسی این ملت به دنیا معرفی شد و با موقع‌شناسی صحیح تاریخ‌ساز شدند و با حضور در این همه پرسی از نظام و انسجام ملی و تمامیت ارضی مملکت، خالصانه پشتیبانی خود را اعلام کردند.

استاندار کردستان افزود: مردم همیشه فرسنگ‌ها از مسئولین از لحاظ تحلیل موقعیت و انجام وظیفه و تاثیر گذاری جلوتر هستند.

وی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات، پشتوانه‌ای برای نظام است و وظيفه مسئولان را برای خدمت سنگین‌تر کرد.