یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۳۰:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت ۱۳:۵۴
لینک کوتاه مطلب:

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان:

هوشمندسازی میادین میوه و تره بار در اولویت‌ کاری استان قرار گیرد‌

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: اولویت ما در بازار میوه و تره بار استان اجرای طرح هوشمندسازی است چرا که این مهم باعث یکسان سازی قیمت‌ها، پایش، نظارت کامل و دقیق بر میادین میوه و تربار استان می شود

 

هادی روشن در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری اظهار کرد: با توجه به مدیریت سنتی بازار میوه و تره بار در سنندج ضروری است که اجرای طرح هوشمندسازی میادین در اولویت کاری قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر نظارت قیمت‌ها عنوان کرد: غرفه داران در بحث قیمت‌ها و کیفیت محصولات، باید  توجه ویژه‌ای داشته باشند و قیمت‌ها بر اساس درجه‌بندی محصولات ارائه شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان عنوان کرد: در حال حاضر از نظر کمی و کیفی در حوزه عرضه میوه و تره بار در استان کردستان مشکلی وجود ندارد و با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، خرما با قیمت مصوب برای تنظیم بازار در استان توزیع و عرضه می‌شود.

روشن تصریح کرد: اولویت ما در بازار میوه و تره بار استان کردستان اجرای طرح هوشمندسازی است زیرا این مهم باعث یکسان سازی قیمت ها و پایش و نظارت کامل و دقیق بر میادین میوه و تربار استان می شود.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها را برای نظارت کنترل قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار مهیا کنیم تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل اتاق اصناف، اتحادیه میوه تربار با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط است.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در ادامه تاکید کرد: ساماندهی بازار می‌تواند به کنترل قیمت‌ها و عرضه محصولات با کیفیت منجر شود و تحقق این مهم نیز می‌تواند به رشد تولید و حمایت از کشاورزان و تحقق حقوق مصرف کنندگان کمک کند.

گفتنی است: در راستای رفاه مردم شریف استان بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان همراه با مدیر کل تعزیرات حکومتی و ساير مدیران در دستگاه‌های ذیربط از میدان میوه و تره بار سنندج  بازدید کردند.