شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۲:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ساعت ۱۰:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار در مراسم تجلیل از کمیته‌های ستاد دهه فجر استان:

حضور همیشگی مردم در صحنه، از ثمره های انقلاب اسلامی است لزوم ‏تکریم مردم‏ و ‏جلب ‏رضایت ‏ارباب ‏رجوع ‏در ‏نظام اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، انقلاب و نظام را بیمه می‌کند، هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش محوری مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد و آثار نقش‌آفرینی اقشار گوناگون در اقتدار و امنیت کشور اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “عبدالله رشیدی پور” امروز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در همایش استانی نقش مردم در هندسه مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تجلیل از کمیته‌های ستاد دهه فجر استان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، آوردگاه اراده ملی و تجلی عظمت و اقتدار  سیاسی ملت ایران در سطح جهان است.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش محوری مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد و آثار نقش‌آفرینی اقشار گوناگون در اقتدار و امنیت و رشد و پیشرفت کشور  و تجلیل از فعالان مردمی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان ضمن قدردانی از مردم مومن و انقلابی استان برای مشارکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه استان علی رغم برنامه‌ریزی شوم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم‌های مختلف،با حضور حداکثری خود در برنامه‌های سال جاری به ویژه انتخابات پایبندی خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات و همه توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌معاندادان را نقش بر آب کردند.

رشیدی پور با تاکید بر تکریم مردم‏ و ‏جلب ‏رضایت ‏ارباب ‏رجوع ‏در ‏نظام اداری افزود: حمایت مردم از دولت را قدر بدانیم چراکه مردم با همه مشکلات،  با بصیرت و موقعیت شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.

وی با بیان اینکه مردم همواره میدان‌دار انقلاب بوده و هستند، یادآورشد:
ما مسؤولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم و از آنها دور نشویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، انقلاب و نظام را بیمه می‌کند، تاکید کرد: وقتی می‌بینیم مردم با وجود مشکلات مختلف همچنان میدان دار و حامی نظام هستند وظایف مسؤولان سنگین‌تر می‌شود لذا باید قدردان این همه موقعیت‌شناسی مردم باشیم.

گفتنی است: در این مراسم از روسای کمیته‌های ستاد دهه فجر استان کردستان و فعالان عرصه جهاد تبیین تجلیل شد.