شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۲۰:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۰:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

دیدار استاندار کردستان با جانشین سازمان برنامه و بودجه با محوریت اعتبارات استانی:

زارعی کوشا مطالبات مهم استان از سازمان برنامه و بودجه کشور را پیگیری کرد

در ادامه پیگیری‌های مستمر روند توسعه ای استان، تخصیص اعتبارات ملی و استانی و ضرورت افزایش آن، استاندار کردستان با جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و تعدادی از معاونین‌و مدیران آن سازمان دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، در راستای پیگیری تخصیص اعتبارات هزینه‌ای ملی و استانی، استاندار کردستان امروز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ضمن حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با جانشین رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان دیدار و گفت‌گو کرد.

“اکبر محمدی” رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که به همراه “رشیدی پور ” معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در این جلسه حضور داشتند دراین باره اظهار کرد : تخصیص اعتبارات ملی و استانی نیازمند پیگیری‌های مداوم از طریق مسئولین مرتبط در مرکز است که نشست امروز در این راستا برگزار شد.

وی بیان کرد: علاوه بر پیگیری اعتبارات ملی ، موضوع ضرورت افزایش تخصیص اعتبارات استانی نیز از موارد مطرح شده در دیدار با جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود که در این زمینه قول های مساعدی دریافت کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه تصریح کرد: افزایش پایه اعتبارات هزینه‌ای استان و تأمین کسری بودجه سال ١٤٠٢ مهم‌ترین محور گفتگوهای امروز با جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود که تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

محمدی افزود : در این دیدار جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تأمین نیازمندی های استان قول پیگیری و مساعدت داد.

براساس این گزارش؛ در همین راستا اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به صورت جداگانه با حمید امانی همدانی معاون هماهنگی برنامه ، بودجه و نظارت ، رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس ، محمد تشرفی سرپرست امور برنامه و بودجه استان ها ، حسن چنارانی رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه و سعید جغتایی رئیس امور طرح های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و موضوعات کلان و همچنین کسری اعتبارات هزینه ای استان را پیگیری کرد .