یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۲۵:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۲۰:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

همزمان بانکوداشت روز شهید؛

دیدار استاندار کردستان با مادر شهید «ملامیرزایی»

استاندار کردستان به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا با مادر شهید محمد ملا میرزایی دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به مناسبت گرامیداشت روز شهید، در راستای  پاسداشت مقام شهادت و تکریم خانواده شهدا با حضور در منزل شهید محمد ملا میرزایی با اهدای لوح تقدیر از صبر و بردباری مادر این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

وی دیدار با خانواده شهدا را تجدید بیعت با امام و شهیدان دانست و اظهار کرد: این دیدارها برای ما موهبت الهی است و ما به وجود مادران شهدا افتخار می‌کنیم چراکه مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

استاندار کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده شهدا آرامش و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تکریم شهدا و خانواده آنها را یک فریضه و تکلیف واجب بر همگام برشمرد‌.

زارعی کوشا با بیان اینکه همه ما موظفیم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده و با عزت و سربلندی راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم، گفت: امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه انقلابی خواهدشد، افزود:مادران شهدا با صبر زینبی در راه دفاع از اسلام و انقلاب فداکاری کردند و تجلیل از این عزیزان وظیفه مردم و همه مسئولان است.