یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۸:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۲۰:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت بزرگداشت مقام شهدا؛

مقام عالی دولت درکردستان با خانواده «شهید غمیان» دیدار کرد

استاندار کردستان با حضور در منزل  شهید حاج مسعود غمیان با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به مناسبت پاسداشت روز شهدا، مقام شهادت و تکریم خانواده شهدا با حضور در منزل شهید حاج مسعود غمیان با اهدای لوح تقدیر از سال‌ها صبر و ایثار  همسر بزرگوار این شهید والامقام تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی دراین دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید غمیان، اظهارکرد: امید است با تاسی از خانواده شهدا مسیر حق و امید به خدمت را طی کنیم و شهدا شفیع همه ما در آخرت باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه توفیق ایثار و شهادت لیاقت می‌خواهد و خداوند آن را نصیب بندگان لایق و با فضیلت می‌کند، گفت: اجر صبر و استقامت خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست‌.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه خانواده شهدا اسطوره استقامت و صبوری هستند، گفت: دیدارهای چهره‌ به چهره با خانواده شهدا موجبات شناخت بهتر مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان را فراهم می‌سازد و تاثیر بسزایی در بهبود حمایت و خدمات‌رسانی به این بزرگواران را دارد.

همسر شهید غمیان نیز در این دیدار  با تقدیر از توجه استاندار کردستان به خانواده شهدا، به بازگویی خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.