جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۰:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۶:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

دیدار استاندار کردستان با فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در بانک کشاورزی؛

خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند/ استان های محروم از سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی مستثنی شوند

استاندار کردستان بر لزوم توجه به خانواده‌های معظم شهدا به عنوان یادگاران ارزشمند شهدا و انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جامعه ایثارگران از اقشار فرهیخته و نیروهای کارآمد شاغل در ادارات جزو صادق ترین و امین ترین افراد نسبت به نظام و سرمایه‌های اصلی انقلاب محسوب می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه با فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در بانک کشاورزی در محل سالن جلسات این بانک در سنندج دیدار کرد و اظهار داشت: کارکنان بانک کشاورزی استان با مدیرانی خدوم و ساعی در مسیر رشد و توسعه کردستان نقش موثری دارند و با ریل گذاری دقیق و صحیح همواره با حمایت و پشتیبانی این بانک با شتاب کنونی به دنبال تحقق برنامه‌های عمرانی هستیم.

وی هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» و نویدی معنوی برای والاهمتان روزگار را تبریک گفت و افزود: همراهی بانک کشاورزی در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف دولت در استان را ارج می‌نهیم امیدواریم این همکاری همواره تداوم داشته باشد‌.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی با پیشینه چندین ساله، کاملا در خدمت بخش کشاورزی و رشد اقتصادی است و با توجه به ظرفیت های موجود، از جمله کارکنان توانمند و متعهد، روند خدمت رسانی بانک، پرقدرت و رو به جلو خواهد بود کما اینکه از بانک‌های پیشرو این استان در تامین منابع طرح های استانی است.

زارعی کوشا افزود: پوشش اعتباری طرح های بزرگ استانی نیاز به حمایت بانک ها دارد و نگاه ما به بانک کشاورزی نگاه ویژه ای است و تاکنون نیز بانک کشاورزی در این راستا همراهی خوبی داشته که شایسته قدردانی است‌.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی از ظرفیت بالای کارشناسان مجرب برخوردار است و در اغلب بازدیدها خوشبختانه شاهد رضایت ذی‌نفعان و مشتریان بوده‌ایم افزود: تخصیص بهینه منابع و توزیع درست اعتبار به زنجیره‌های واقعی تولید، هدف اصلی بانک کشاورزی است، ضمن اینکه تعامل ما با تولید کنندگان باید منجر به تولید، سودآوری و افزایش اشتغال شود.

استاندار کردستان در ادامه بر لزوم توجه به خانواده‌های معظم شهدا به عنوان یادگاران ارزشمند شهدا و انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها و فرزندان شهدا و جانبازان صادق ترین و امین ترن افراد نسبت به نظام و سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند‌.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سال موفقی برای کردستان بود، بیان کرد: سال گذشته نرخ بیکاری در استان به بالای ۲۰ درصد رسیده بود و با تمام محدودیت‌ها تلاش کردیم فضای اقتصادی و اجتماعی استان را ترمیم کنیم.

وی با بیان اینکه امسال درگیر سیاست های انقباضی بانک مرکزی بودیم اضافه کرد: استان‌های محروم تاب تحمل این سیاست را ندارند و باید از سیاست‌های بانک مرکزی مستثنی شوند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در پاییز امسال با کاهش ۴.۱ درصدی رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در میان استان های کشور داشتیم که طبق این آمار نسبت به میانگین کشوری ۷ برابر کاهش نرخ بیکاری را نشان می‌دهد.

زارعی کوشا یادآور شد: براساس اعلام سازمان مدیریت، در فصل زمستان نیز با ۶ درصد کاهش رتبه اول کاهش را داشته ایم و در مقایسه با سال گذشته می‌توان ادعادکرد که این مسیر درست طی شده است.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم در شاخص‌های مختلف توسعه و پیشرفت به میانگین کشوری برسیم و بتوان افتتاح پروژه‌های کلان را سال آینده شاهد باشیم.

استاندار کردستان در پایان با تاکید بر اینکه مدیران از پرداختن به حاشیه‌های آسیب‌زا پرهیز کنند گفت: در شرایط کنونی مهمترین رسالت همه این است که فرصت سوزی نکنیم و برای جبران کاستی‌های گذشته با تمام توان و جدیت در میدان عمل تلاش کنیم.