شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۱:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۵ ساعت ۲۲:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

مقام عالی دولت درکردستان در جلسه کارگروه ویژه "تحقق شعار سال ۱۴۰۳"مطرح کرد:

مردمی سازی اقتصاد نسخه نجات بخش است/ مدیران برای تحقق شعار سال برنامه جامع ارائه دهند/مشارکت مردم در اقتصاد تدبیر رهبر حکیم انقلاب برای تحقق جهش تولید و رفع مشکلات معیشتی است/ تغییرات مدیریتی در کردستان انجام می‌شود

استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق شعار سال باید برنامه جامع و مدونی با استفاده از نظرات نخبگان جامعه تهیه کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا”امروز یکشنبه در پنجمین روز از فروردین‌ماه در  جلسه شورای اقتصادی در ارتباط با تحقق و اهداف شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یک تجربه ۴۵ ساله داریم که به وضوح و روشنی به ما می‌گوید هرجا و در هر مسئله‌ای ورود مردم تسهیل شد و مردم وارد میدان شدند آن گره باز و مشکل حل شده که بزرگترین مصداق آن جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: امام (ره) جنگ تحمیلی را مردمی اداره کرد و تدبیر امان برای ورود مردم و جوان‌گرایی مولفه های مهم موفقیت و رسیدن به پیروزی در جنگ ایران و عراق بود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه اعتنا به تجارب دفاع مقدس ما را به توانمندی نظامی و دفاعی رسانده است خاطرنشان کرد: کشور ما امروز دارای پیشرفته‌ترین پهپادها و موشک‌های نقطه زن و برترین توان دفاعی است که همه اینها با الگو گیری از تجربه دفاع مقدس و با هدایت مقام معظم رهبری میسر گردیده است و اگر این تجارب را در حوزه صنعت، اقتصاد، کشاورزی و… به کار می بردیم امروز در این حوزه‌ها  شرایط بهتری داشتیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولان و رسانه‌ها مخاطب مقام معظم رهبری هستند بیان کرد: سالهاست معظم‌له مقولات اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح کرده‌اند و امسال در شعار سال مشارکت مردم در تولید را ابلاغ فرموده اند که کلید واژه اصلی حرکت سال جدید خواهد بود.

زارعی کوشا با بیان اینکه از مدیران برای تحقق شعار سال برنامه جامع می‌خواهیم، گفت: مدیران باید شعار سال را درست درک کنند تا بتوانند کامل به آن بپردازند.

استاندار کردستان خلاقیت را مؤلفه مهمی برای برنامه ریزی جهت تحقق شعار سال دانست و اظهار کرد : طراحی تحقق شعار سال را باید جمع سپاری کنیم و براساس ایده، نظرات و خلاقیت برآمده از افکار عمومی برنامه ریزی کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری این توان و ظرفیت را در دولت سیزدهم دیده‌اند چراکه می‌دانند این دولت در رویکرد مردمی دولت صادق و موفقی نسبت به گذشتگان است که امسال این شعار را اعلام کردند افزود:  امید که بتوانیم با تحقق این شعار شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه کارگروه شعار سال را در استان فعال می‌کنیم، گفت: افزایش تولید در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی مهمترین عامل در کاهش تورم استان کردستان محسوب می‌شود و باید به این مهم توجه ویژه شود.