جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۰:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۸/۳۰ ساعت ۲۰:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

دستگاه‌های اجرایی موظف به تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دستگاههای اجرایی اقدامات لازم را جهت تسریع در روند طرح اقدام ملی مسکن را در استان به عمل آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت قانون جهش تولید در طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان در محل سالن جلسات دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تحقق سهم استان دراجرای اهداف طرح اقدام ملی مسکن کلیه دستگاههای اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

وی افزود: در این رابطه و بر طبق برنامه اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی بیش از ۸۷ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن سهم استان کردستان پیش بینی شده که در حوزه های شهری و روستایی متقاضیان ثبت نام و ساماندهی خواهند شد.
ملکی خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان به عنوان متولیان حوزه های شهری و روستایی در این طرح از متقاضیان ثبت نام به عمل خواهند آورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: همچنین در این طرح به صورت ویژه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت و مشوق های لازم برای مشارکت بیشتر آنها ارائه می شود.
وی ابراز داشت: متقاضیان در حوزه های بازآفرینی شهری، تولید مسکن استیجاری، مسکن روستایی و شهری و نیز دستگاههای اجرایی می توانند تقاضای خود را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان خواستار مشارکت و همراهی همه جانبه متقاضیان و مسوولان متولی بخش مسکن استان برای تحقق سهم استان در طرح اقدام ملی مسکن شد.