جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۱۶:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۶ ساعت ۱۳:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

دیدار صمیمانه استاندار با معلولان ضایعه نخاعی / تاکید بر مناسب‌سازی محیط شهری برای سهولت تردد معلولان

استاندار کردستان گفت: محیط شهری باید متناسب با نیاز معلولان بهسازی و مناسب سازی شود و همه مدیران نسبت به آن همت بگمارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان ، اسماعیل زارعی کوشا در نشست صمیمانه با معلولین ضایعات نخاعی استان گفت: رفع تردد و موانع محیطی برای تسهیل در تردد معلولان، کودکان و سالمندان باید در دستور کار جدی مدیران به ویژه شهرداران قرار گیرد.
وی گفت: محدویت جسمی و نقص ظاهری  معلولان را عامل انزوا نیست بلکه خلاقیت آنها را شکوفا کرده و زمینه فعالیت سازنده آنها توام با اعتماد به نفس را فراهم کرده است.
استاندار کردستان یکی از نیازهای دیگر معلولان را فراهم شدن زمینه کسب و کار و فعالیت برای آنها اعلام کرد و به مدیران توصیه کرد تا شرایط را بر اساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان مهیا کنند.
در این نشست از ۲۳ معلول توانمند و فرهیخته کردستان تجلیل شد.
استاندار کردستان در این مراسم در ابتدای ورود به جلسه مستقیم به جمع معلولان ضایعات نخاعی رفت و ساده و صمیمی با آنان گفت و گو کرد، معلولان ضایعات نخاعی بی واهمه و بی واسطه با مدیر ارشد استان صحبت می کردند و مطالبات فردی و صنفی خود را به صراحت بیان می کردند.
مدیرعامل انجمن ضایعات نخاعی در گفت و گو با خبرنگاران رفتار صمیمی و پسندیده استاندار کردستان با جامعه معلولان را بسیار ارزنده و ستودنی دانست.