سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۲۲:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت ۲۳:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

پیام مشترک  قدردانی  نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان از حضور گسترده مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان واستاندار کردستان از مردم کردستان به خاطر حضور در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، متن بیانیه صادر شده بدین شرح است:

ان الباطل کان ذهوقا

وعده  الهی حق  است که باطل رفتنی است و مستضعفان وارثان زمین خواهند شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ با شعار طوفان الاحرار در شرایطی برگزار شد که پایه‌های موجودیت ننگین رژیم غاصب اسرائیل در پی طوفان الاقصی و مقاومت مثال زدنی مردم فلسطین به ویژه در باریکه غزه از هر زمان دیگری سست تر است و آزادگان جهان  حتی فراتر از امت اسلامی به میدان آمده و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.
امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس خروشی بین‌المللی با حضور مسلمانان  مؤمن و روزه‌دار و بلکه آزادگان جهان بود.
برخود می‌بالیم که مردم شریف، متدین و انقلابی استان کردستان  هم در تمامی شهرها و روستاها  به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لبیک گفته و با حضوری گسترده و حماسه‌ای ماندگار از همبستگی و انسجام  به یاری مردم ستمدیده غزه شتافتند.
ضمن تشکر از وظیفه‌شناسی و حق‌طلبی شما برادران و خواهران عزیز کردستانی یقین داریم که قدم‌های اثرگذارتان در این روز بزرگ و شریف در نزد خدواند بزرگ مأمور و تسهیل کننده و سرعت بخش‌ نابودی رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه و زمینه‌ساز پیروزی نهایی رزمندگان مقاومت خواهد شد؛ ان شاءالله ‌

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

#استانداری_کردستان
#قدس_شریف