سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۶ ساعت ۱۵:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان؛

عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حیثیت و هیمنه اسرائیل را برچید / رسانه‌ها با اقناع افکار عمومی مانع از پذیرش روایت دشمن شوند /اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حملات گسترده ایران علیه رژیم غاصب اسرائیل  بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل و نقطه عطفی در مناسبات سیاسی جمهوری اسلامی بوده که قدرت نرم و سخت نظام را می‌رساند، گفت: رسانه‌ها با تحلیل صحیح نقش کلیدی در راستای انعکاس این اقدام امیدآفرین دارند و می‌توانند مانع از پذیرش روایت دشمن شوند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “مهدی رمضانی” امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای حمایت از حملات موشکی انتقام جویانه سپاه، ضد رژیم صهیونیستی که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد به تشریح عملیات غرورآفرین سپاه در حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت‌.

وی با بیان اینکه سالهاست تمام دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است
و اکنون جلوه‌ای دیگر از عنایت خاص الهی را در حمله به سرزمین های اشغالی نظاره گر بودیم ، افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل ۷۵ سال تمام در قدس شریف به شرارت و ظلم و زور  علیه بشریت پرداخت و تمام اربابان شیاطین در حال حمایت از این رژیم هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حملات گسترده شب گذشته سپاه علیه اسراییل نمودی از تحقق وعده الهی و فرامین رهبری بود، افزود: وعده صادق الهی نصرت مجاهدان راه خدا است‌.

رمضانی این اقدام تاریخی سپاه را موجب رعب و وحشت استکبار جهانی دانست و گفت: سال‌هاست دنیا شاهد  ظلم و جنایات ،شرارت و وحشی‌گری های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین از زن و کودک، پیر و جوان و اخیرا نیز حمله به کنسولگری ایران در دمشق بودیم که در طول تاریخ بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه وعده صادق محقق شد، ادامه داد: تصاویر با شکوهی که شب گذشته علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد مایه افتخار ایران اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از پهپادهای جمهوری اسلامی در حمله شب گذشته به اهداف اصابت کرده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی قصد حمله به شهرک‌نشینان و مناطق مسکونی را نداشته و حملات شب گذشته یک اقدام مقابله‌ای قانونی تحت عنوان ماده ۵۱ منشور  سازمان ملل بود‌.
رمضانی اضافه کرد: پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته موشک باران شد و این تصاویر با شکوه موجب خوشحالی هر ایرانی با غیرت و همدلی و همگرایی مجدد بین مردم کشور شد.
وی با اشاره به اینکه غرور ایرانی و فرزندان سپاه موجب وحدت میان مردم ایران شد، گفت: گرچه دشمن در حال کوچک نشان دادن این اقدام و بزرگ نشان دادن هیمنه اسرائیل در راستای تشویش اذهان عمومی است اما در این مسیر ناکام خواهد شد.

این مقام مسئول به نقش کلیدی رسانه‌ها در پوشش اخبار صحیح و شفاف در موقعیت‌های مختلف گریزی زد و گفت: در حوزه رسانه ما در حال جنگ جدی و رسانه‌ای هستیم لذا همسو و هم جهت باید حرکت کنیم کما اینکه اگر در حوزه رسانه و اقناع افکار عمومی قوی نباشیم مردم اطلاعات درستی دریافت نخواهند کرد.

رمضانی با تاکید براینکه رسانه‌ها مانع از کوچک جلوه دادن حملات سپاه به رژیم صهیونیستی شوند اظهار کرد: کشورهای غربی قصد دارند عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را کوچک جلوه دهند لذا رسالت خطیر رسانه‌های داخلی، انعکاس این افتخاربزرگ و تحلیل درست آن برای مردم است.

وی با بیان اینکه حملات گسترده ایران به اسرائیل بی‌نظیر و نقطه عطف در مناسبات سیاسی جمهوری اسلامی بوده و قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی را می‌رساند، تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش کلیدی در راستای انعکاس این اقدام امیدآفرین دارد، انتظار می‌رود با تحلیل‌های صحیح آحاد مردم را آگاه کنند.