جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۲:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ساعت ۱۷:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان خیرین جامعه هستند/ واحدهای تولیدی شکل‌دهنده امنیت پایدار

استاندار کردستان  تصریح کرد که سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بزرگترین خیّران جامعه هستند، چراکه سرمایه خود را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بکار می‌گیرند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ر در آیین افتتاح فاز دوم واحد تولیدی سانا شید صنعت پارسیان در بانه اظهار کرد: حضور مردان با همت و تلاشگر در شهرک صنعتی بانه و حضور آنان در عرصه تولید و اشتغال آفرینی امید بخش و نوید دهنده آینده بهتر برای منطقه است.
وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی شکل‌دهنده امنیت پایدار هستند، خطاب به تولیدکنندگان گفت: امروز امنیت پایدار بانه، مرهون تلاش شما فعالان عرصه تولید است و بارها در جلسات مهم کشوری از بانه به عنوان یک الگو در این حوزه یاد کرده‌ام
استاندار کردستان، فعالیت در عرصه تولید و کمک به معیشت مردم را مایه ایجاد امنیت پایدار دانست و افزود: اگر جوانی دغدغه بیکاری و نبود درآمد و ازدواج نداشته باشد، امنیت پایدار شکل می‌گیرد و این مهم با همت تولیدکنندگان قابل تحقق است.
زارعی کوشا از عملکرد ضعیف برخی دستگاهها و کارشناسان دستگاه‌ها در زمینه ارائه خدمت به سرمایه‌گذاران انتقاد کرد و ادامه داد: هنوز برخی کارشناسان دستگاه‌ها به این بلوغ نرسیده‌اند که خود را خدمت‌گزار تولیدکننده بدانند و گاهی با حرف و عملکرد خود، سرمایه‌گذار را دلسرد می‌کنند که خیانت به کشور و مردم است.
وی بر لزوم رفع مشکلات و گره‌های سر راه سرمایه‌گذاران تاکید کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری که از مدیر بانکی بابت پرداخت تسهیلات در زمان مناسب رضایت دارد و قدردانی می‌کند، باعث خرسندی است.
استاندار کردستان با بیان اینکه برخی مشکلات ریشه‌ای است و باید برطرف شود، اظهار کرد: کردستان فقط ۶ دهم درصد منابع بانکی کشور را در اختیار دارد که بسیار کم است و باید افزایش یابد.
زارعی کوشا تاکید کرد: اگر بانکی نتواند به موقع تسهیلات را جذب کند و در اختیار متقاضیان و تولیدکنندگان قرار دهد، جای بسی تاسف است، در مقابل مدیر بانکی هم هست که همه تسهیلات را جذب و کامل پرداخت می‌کند و این عملکردها قابل مقایسه نیست.
وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری با سرمایه گذاران گفت: وظیفه داریم شرایط را برای تسهیل سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان فراهم کنیم.