شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۳۶:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۲۷ ساعت ۰۰:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در همایش پرچم‌داران بصیرت: انقلاب ما پرچم‌دار جبهه حق در جهان است

استاندار کردستان گفت : انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار جبهه حق در جهان است و محور گفتمان انقلاب ما الگوگیری از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان«اسماعیل زارعی کوشا» در همایش پرچم‌داران بصیرت با اشاره به سیاست‌های پلید رژیم پهلوی در ممانعت از عزاداری و اقامه مجالس حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که مجالس عزاداری ایام محرم را از مسیر اصلی خود منحرف کنند و با شیطنت‌های نرم، بین عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) تفرقه بیاندازند که ما باید هوشیار باشیم و این توطئه‌های شوم و پلید را خنثی کنیم.
وی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمن برای تهی کردن محتوای مجالس سوگواری ایام محرم؛ خاطرنشان کرد: محتوای اصلی این مجالس ما را به سمت ولایت الهی سوق می‌دهد که ولایت الهی از طریق ولایت معصومین (ع) و نایب امام زمان بر ما اعمال می‌شود.
وی افزود: هر حرکتی حتی با نام و پرچم ابا عبدالله الحسین(ع) که با این اصل و رکن اساسی در تعارض و تضاد باشد و مجلس سرور و سالار شهیدان کربلا را از زیر پرچم ولایت خارج کند در مسیر خواسته‌های دشمنان است.
وی با تأکید بر اینکه با هوشیاری تمام نباید اجازه دهیم نفسانیات و شیطنت‌ها بر ما که افتخار نوکری در دستگاه ابا عبدالله الحسین(ع) را داریم غلبه کند و بین ما تفرقه بیاندازند.
استاندار کردستان با اعلام اینکه همه بزرگان ما از جمله مراجع، امام و رهبرمان در دستگاه و نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) افتخار خدمت داشته‌اند و دارند تأکید کرد: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی هم ادامه این نهضت تا رسیدن به دست صاحب اصلی است.
وی افزود: مجالس عزاداری حسینی از ابتدا تا امروز مجالس تبیین بوده و اولین جهادگران عرصه نیز حضرت زینب سلام الله علیهاست.
زارعی کوشا افزود: حضرت زینب کبری در مجلس یزید دست به روشنگری زد، پرده‌های فتنه را کنار زد، غبار فتنه را خواباند، مردم و مخاطب را در طول تاریخ با حقیقت آشنا کرد.
استاندار کردستان ایام محرم را فرصتی مهم و ذی قیمت دانست و گفت: جهاد تبیین تکلیف عینی و فرض برماست که مقام معظم رهبری، بر این مهم تأکید می‌فرمايند.
وی خاطر نشان کرد: اصل و محتوای عزاداری حسینی را با آن‌چه که به اعمال و رفتار من مدیر یا مسئول برمی‌گردد خلط نکنیم و ریشه اصلی شجره طیبه را با مسایل و مشکلات جامعه که ناشی از عملکرد من مدیر است بهم پیوند نزنیم.