شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۳:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۲۶ ساعت ۲۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

نماینده ادوار سوم و چهارم حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی: خدمات استاندار کردستان در تاریخ ماندگار است

نماینده ادوار سوم و چهارم مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی که استاندار کردستان به دیدار او برای احوالپرسی و جویای سلامتی رفته بود به صراحت از زحمات «اسماعیل زارعی کوشا» تقدیر کرد و گفت: این خدمات در حوزه آب، راه و مسکن در تاریخ ماندگار است.

«عبدالکریم احمدنژاد» تحقق سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه شماره دو سنندج و سد قشلاق را ماندگارترین اقدام تاریخ عنوان کرد و افزود: هم اکنون مردم شهر سنندج از کیفیت آب شرب و رفع بدبویی و طعم گوارای این نعمت الهی راضی و خشنود هستند.
این چهره محبوب و محجوب اصول‌گرایان در کردستان و کشور به استاندار کوشا و ساعی دولت در استان «خدا قوت» گفت و افزود: «تامین اعتبار پروژه عظیم راه آهن همدان- سنندج در این شرایط، کار بسیار سختی است؛ اما شما به عنوان استاندار کردستان این اعتبار را جذب کرده اید که واقعا جای تقدیر دارد»
وی به استاندار کردستان گفت: بدون شک مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی شما هستند و این تغییر و تحولات که از کردستان به عنوان کارگاه پروژه‌های عمرانی در کشور در رسانه‌ها نام برده می‌شود را می‌بینند و حس می‌کنند.
مدیر مسئول سیروان، این هفته‌نامه را حامی دولت و تریبون انعکاس خدمات دولت دانست و گفت: خدمات نظام و دولت در نشریه چاپی هفتگی، فضای مجازی و سایت سیروان نیوز بازتاب داده می‌شود و این رسالت رسانه سیروان است.
وی استاندار کردستان را مدیری توانمند، با ذکاوت، کوشا و دلسوز برای توسعه متوازن کردستان توصیف و برای موفقیت و جاودانه شدن نام او در تاریخ خدمت کردستان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.