شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۵:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۳۱ ساعت ۱۵:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

آدینه‌های استاندار کردستان در آیینه دیدار مردمی

روزهای جمعه استاندار کردستان که در تقویم کاری به روز تعطیلی ثبت و ضبط است، به ملاقات مردمی شهروندان استان اختصاص دارد و به عبارتی خاطرات آدینه‌های نماینده عالی دولت در فراسوی آیینه چشمان مردم می‌گذرد

آخرین آدینه تیرماه سال ۱۴۰۲ “اسماعیل زارعی‌کوشا” صمیمی و صبور به مطالبات و خواسته های افراد مراجعه کننده، گوش می دهد و پای هر درخواستی را مطابق قانون و مقرارت هامش نگاری و به مدیر یا مسئول مربوطه دستگاه های اجرایی ارجاع می دهد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، نماینده عالی دولت به محض ورود شهروندان کردستانی، جلو پای کوچک و بزرگ و زن و مرد با احترام بلند می شود و بر فَرق سر کودکان همراه والدین، بوسه می‌زند.
آنچه که در این فرهنگ ملاقات مردمی مهم و حائز اهمیت است، گوش سپردن مستقیم و بدون واسطه به تقاضای افراد است و این نماد خوبی برای احترام به جایگاه شهروندان است.
استاندار کردستان برگزاری ملاقات های مردمی در روزهای جمعه را حق مسلم شهروندان کردستانی دانست و گفت: دیدار و گفت و گوی مستقیم مردم با مدیران ارشد استان از رویکردهای دولت مردمی است و ما این روش را ادامه خواهیم داد.
“اسماعیل زارعی‌کوشا” تشریح کرد که در بین ملاقات کنندگان امروز ۳۰ تیرماه، شماری از افراد خواستار توسعه طرح‌های اشتغالزایی درحوزه کشاورزی، گردشگری تولید قطعات خودرو و ثبت شرکت‌های ساختمانی در اقلیم کردستان عراق بودند که پیشنهاد شد، طرح توجیهی این پروژه‌های سرمایه‌گذاری تهیه و برای تحلیل کارشناسی به معاونت‌های مربوطه استانداری ارایه شود.
وی با تأکید بر این‌که در این دیدارها اکثر مردم خواستار دریافت تسهیلات مسکن و اشتغال‌زایی فرزندان هستند؛ افزود: “مردم کردستان آن‌قدر مهربان و انسان‌دوست هستند که برای هر خدمتی که وظیفه و رسالت تکلیفی ما مسئولان است تشکر و قدردانی می‌کنند”
وی با اعلام این‌که نوکری مردم کردستان افتخاری بزرگ است که خداوند نصیب ما کرده است از فرمانداران و بخشداران خواست که پیرو بخشنامه ابلاغی در شورای اداری استان، یک روز از ایام هفته را برای ملاقات مردم شهرستان یا بخش اختصاص دهند.